Sorbe
Trådstartare
Åh jag kommer ju inte vara så långt ifrån Mantorp litet senare i sommar! Kanske kan övertala morsan att ta en sväng dit
Tror de skrev att de stänger i mitten på augusti, kan kolla upp det om du vill!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh jag kommer ju inte vara så långt ifrån Mantorp litet senare i sommar! Kanske kan övertala morsan att ta en sväng dit
Tror de skrev att de stänger i mitten på augusti, kan kolla upp det om du vill!
Dr Westerlund? Är det en sort eller?
Bild!
60?! Hur har du plats?!Jag byter också jättegärna sticklingar! Fick ut 60 sticklingar av mina mårbackor i år. Svettigt värre!
60?! Hur har du plats?!
Hojta till om du vill bli av med en
Det får du jättegärna göra kommer vara i trakterna vid månadsskiftet men kan vara bra att veta hursom. Hade varit såå roligt om jag kunde hitta nåt vackert och kanske stort att ha på min uteplats när jag flyttat in i nya lägenheten
Var trivs pelagoner inte?Den här tråden var inte bra. Jag skulle bara handla speltbröd på torget idag, men så fanns det Emma-pelargoner...
Jag köpte en förstås, fast att jag inte vet var jag ska ha den. Stor och fin. Var trivs de?
Skulle inte läst det där... Nu lär jag väl fylla hela bilen efter nästa veckas mjölbybesök.Den ligger strax utanför Mantorp. Kör man på E4:an från Stockholmshållet ser man växthus på vänster sida strax innan Mantorpavfarten. De har en stor skylt längst vägen mellan Vikingstad och Mantorp där man svänger in. Viby Handelsträdgård heter de.
50% på allt har de varje år efter midsommar! Man kunde köpa gigantiska Mårbackor för 70 kr!
Skulle inte läst det där... Nu lär jag väl fylla hela bilen efter nästa veckas mjölbybesök.
Åhhhh de är så vackra!Köpte som sagt en Appleblossom igår!
Gissa vems katt som slängde den nya zonalen i backen så de fina blommorna skars av?
Jag sätter mina pengar på honom. Alternativet är Boll, om det kommit in ett flygdjur som hon var absolut tvungen att ta trots att det stod saker i vägen.Chokladkatten?