Pelargontråden!

Jag har inte hunnit med mina pellisar på sistone så de har stått på den inglasade balkongen till idag. Så nu börjar den årliga ångesten över att få dem till att överleva i rumstemperatur (alla zonalerna får stå i mörker nere i matkällaren, det brukar de klara utmärkt).
Ffa mina hängisar skulle jag vilja ha kvar men de är alltid de som stryker med först oavsett vart jag har dem.
Så i år tänkte jag skaffa nån form av tilläggsljus till de i lägenheten. Någon som har bra tips på billig anordning/lampa?

Liknande trådar

Trädgård & Växter Vi har trädgård och rumsväxter och paletter på forumet, men visst måste det finnas pelargonsamlare här också?! Jag skulle absolut inte...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 119
Senast: tott
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 667
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 508
Senast: Ragdoll
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 558
Senast: Queen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka