Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@grodan21 ah jag förstår. Kommer det bli av att du åker så långt för att träna? Ligger jobbet nära så du kan kombinera det och träna innan/efter jobb emellanåt och alltså inte behöva åka för träningen varje gång? :)

Åh, jag har sol typ hela dagen! Har bara odlat ruccola hittills. Ska ha mer fantasi i år tänkte jag.
Åh, det finns ju mycket roligt. :) Tomater är ju lätt, har du plats för en vid kruka kanske även squash är något? Chilli? Basilika? Koriander? Andra kryddor? :)

Åh, det finns ju mycket roligt. :) Tomater är ju lätt, har du plats för en vid kruka kanske även squash är något? Chilli? Basilika? Koriander? Andra kryddor? :)

Jag har ganska stor uteplats, med sol fram till typ 17-18 kanske. Jag vet bara inte riktigt vad man kan odla och hur :o

Basilika och squash är asgott ju!

Jag vill filma yogaövningar, har ju yogat ganska många år och även om jag inte är lika stark och smidig nu så sitter mycket i. Men jag har ingen som kan filma mig.

@Niyama: Kan du inte ställa kameran på ett bord/golvet/etc? :)

Jag borde börja stretcha och träna. Gör jag det? Nej. Trots all tid i världen. Åh min dåliga självdisciplin :arghh:

@grodan21 ah, trist. :meh:

@Niyama jag brukar läsa tidningar och gå omkring i plantshoppar, sedan köper jag det jag är sugen på, och sedan är jag grinig för att det inte växer... Sedan kollar jag upp vad det är sakerna kräver och om jag kan erbjuda växterna det. :p

@Niyama jag brukar läsa tidningar och gå omkring i plantshoppar, sedan köper jag det jag är sugen på, och sedan är jag grinig för att det inte växer... Sedan kollar jag upp vad det är sakerna kräver och om jag kan erbjuda växterna det. :p

Det är ju så jobbigt när man inte KAN. Alltså måste ta reda på typ ALLT.

Okej. Jag har Sveriges största rumpa och OBS! Det är inte jag som bor där, bara lekte lite efter att jag hade sprungit. Hittade faktiskt två videoklipp men de var mörka och man såg bara halva mig (filmade själv då).
04_zps9f4f33cb.jpg

05_zpsaf912cb0.jpg

06_zps1a8a3ef3.jpg

01_zpsfcdb2ff5.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 832
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 864
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 107
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka