Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@cili samma här! en vän hjälpte mig och höll under ryggen så att jag skulle kunna gå upp jättesakta och liksom inte få panik för att det känns som att ryggen kommer brytas men jag klarade nån sekund sen skrek jag släpp och kurade ihop mig som en boll så ryggen skulle hamna rätt igen, haha.

@Niyama
Jag tänker nog påstå att man blir som man umgås. Jag har liksom aldrig sett en katt böja sin rygg åt "fel" håll ;)
Att få hjälp att knäcka av ryggen måste ju vara ännu värre än att försöka tänja sig dit på egen hand?

@Mammas
Vad kinkig du ska vara då ;)

@cili nä alltså vännen höll mest i så det skulle bli stadigare, så det skulle kännas tryggare liksom.

@Mammas nu skulle man haft en ulvlek att roa sig med!

*kl*
Nya buke känns som man chattar, inte skriver i forum.

@Niyama Ah men jag är för trött, hade inte kunnat producera något vettigt i vilket fall. :p Igårkväll däremot! :D

Ja, lite mer chattaktigt känns det.

Förresten, har ni märkt att om man inte har avatar är bilden beroende på vilket kön man har? Om du väljer kvinna som kön kommer du att ha kvinosymbolen istället för frågetecknet där. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 832
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 864
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 107
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIX
  • Uppsättning
  • Tvillingar!?