Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter också hemma nu, och lär bli hemma hela morgondagen. Har varit hos morsan nu ikväll, tittat på Let's Dance och ätit godis för första gången på många veckor. Åt inte mycket alls, men FY vad jag mår märkligt nu (oc inte sjutton är jag pigg nog att sova heller...) :p

Gud så krångligt, inte för mycket sol och inte för lite. Blir iofs lite skugga vid avgränsningen till grannen, eller solen ligger inte på där lika länge så växter som inte vill ha för mycket sol kanske kan stå där.
Ja, det är krångel, vilket gör att jag alltid kör på trail and error till sist ändå. :p

Vilka fina bilder, wow vad bra du är! :D

@cili welcome back beeeejb! :D

@Mammas, näe, sjuk håller jag inte på att bli, men min kropp reagerar väldigt starkt negativt på godis och onyttigheter. Det märks nu :p Dricker ett glas mjölk för att försöka få i mig något hyfsat vettigt i alla fall. Känns fint när "alla" säkert vräker i sig godis eller är ute och festar nu, utan att må speciellt uselt för det.

@Red_Chili Aha, jag förstår. Drygt, men å andra sidan kanske det gör det lättare att behandla kroppen vettigt? Mvh kommer inte ihåg när jag åt ett nyttigt mål mat sist :p

Har du slutat yoga, eller hur kommer det sig att du tappat styrkan? :)

Nja, yogar lite fortfarande men inte för instruktör. Hela min träning kom ju av sig när jag blev sjuk, från att ha löptränat/yogat/gymmat 5-10 pass i veckan så orkade jag inget alls och klarade knappt av att gå upp för två trappor.

@cili tack! Jag knäcks av på mitten om jag försöker göra det omvända, som visades bild på tidigare i tråden. Har jättesvårt att böja ryggen bakåt.

@Niyama
att böja ryggen bakåt är ju stört omöjligt, det lyckas jag aldrig med. Kan knappt ligga ner på mage och sätta armbågarna i mattan med huvudet riktat upp i taket (hoppas att du förstår hur jag menar nu). Värdelöst att vara så stel i ryggen!

Jag borde sova men öh, nej :cautious:

På tal om onyttigheter, jag har ätit alldeles lagom många chips med en mumsig dip bestående av turkisk matyoghurt och färsk vitlök :d

@Mammas Jo mycket löstes ju när läkarna efter typ ett år förstod att jag hade svår B12-brist och att tabletter inte hjälpte. En del är kvar, varav en del är oförklarat och en del förklarat men måste lära sig leva med typ. Den kortfattade versionen ;)

@cili jo fattar, jag har blivit något bättre på det efter många solhälsningar men att typ gå upp i brygga känns det som jag aldrig kommer klara, min rygg går av?!

Brygga är ju helt omöjligt. Jag blir en kantig bro. Såhär, fast upp och ner: |_| Inte minsta aning till böj i ryggen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 832
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 864
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 107
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka