Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså känns inte laseroperation skitläskigt? Har funderat på det med men tänk om det går fel?:nailbiting: Eller surt om man måste göra om det efter några år för att ögonen fortsätter försämrasO_o
Joo superläskigt! Jag skulle aldrig våga... Även om det vore najs att slippa glajjorna ;)

Alltså känns inte laseroperation skitläskigt? Har funderat på det med men tänk om det går fel?:nailbiting: Eller surt om man måste göra om det efter några år för att ögonen fortsätter försämrasO_o

Äsch, känner flera som gjort det utan problem, folk vet inte hur bra de har det när de kan vakna på morgonen och bara slå upp ögonen och faktiskt SE! ;)
Och man måste ha haft en period på 2 år där synen inte försämrats innan man får opereras, av just den anledningen tror jag. Fast det kanske ändrats sen jag kollade upp det senast...

Jo jag gissar att för de flesta går laser bra men det skulle liksom inte förvåna mig om jag blev den där som blev blind:meh: Det är ändå ögonen liksom! Jag blir helt nojig bara av att tänka på det:o

@zassoo: Du är ju awesome!

Eh, det här är jag:
tumblr_mreh1x59j71seumaqo1_400.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 832
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 864
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 107
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka