Mammas
Trådstartare
Åh men åååååh... Nu måste jag ju spara några av alla mina miljarders skott och skapa ett nytt land ju.Tråkigt ja! Men det är för att jordgubbarna inte ska få en sjukdom som hittar de efter tre/fyra år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh men åååååh... Nu måste jag ju spara några av alla mina miljarders skott och skapa ett nytt land ju.Tråkigt ja! Men det är för att jordgubbarna inte ska få en sjukdom som hittar de efter tre/fyra år
Bara för att ni är så himla intresserade så kan jag meddela att jag går och plockar ur linserna nu. Spännande fakta om sig själv'; CHECK!!
Din lilla redigerare
Linser till nu - ambitiöst! Men det kanske är för att jag har så kass syn att mina linser inte är i rätt styrka vilket gör att jag bara har dem när jag tränar typ...Bara för att ni är så himla intresserade så kan jag meddela att jag går och plockar ur linserna nu. Spännande fakta om sig själv'; CHECK!!
Det var något sådant här jag försökte visa tidigare:
Någon som förstår hur man gör?
Jag har också linser i ännu! Brukar inte orka plocka ur dem förrän jag går och lägger mig. Ser så dåligt med glasögonen för de är så förbannat skitiga jämt...Linser till nu - ambitiöst! Men det kanske är för att jag har så kass syn att mina linser inte är i rätt styrka vilket gör att jag bara har dem när jag tränar typ...
Mvh bidrar till spännande fakta om sig själv.
Jag har också linser i ännu! Brukar inte orka plocka ur dem förrän jag går och lägger mig. Ser så dåligt med glasögonen för de är så förbannat skitiga jämt...
/Bidrar också med spännande fakta
Det var något sådant här jag försökte visa tidigare:
Någon som förstår hur man gör?
Haha! Jag stör mig mest på det begränsade synfältet egentligen. Och bekvämligheten. Men solglasögon har jag inga problem med, så jag antar att det mest är synfältsbegränsningen ändå.Jag gör som du - linser i jämt. Men mest för att jag hatar att ha glasögonen på näsan. Jag skulle ha 2 sånna där... vad heter det? Monockel?
@Reykjavik Jag tror du böjer dig bakåt?