Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
EXAKT!BTW - om han inte gillar det behöver han inte vara på balkongen - PUNGT!![]()
Jag har försökt och försöket finns på film. Resultatet blev mest onda händer och knän, jag känner mig definitivt inte mer harmonisk och avslappnad nu än innan i alla fall...![]()
Wunderfull! Något av det som störde mig mest med gamla forumetObservera att ovanstående inlägg består av enbart versaler och är under tio tecken... Tror knappt att det är sant?
@Mammas Du får tänka på allt storhelgs-OB du får
Jag skulle egentligen gå på natten redan på måndag kväll men MFF spelar ju hemmamatch på måndag klockan 17.30 så icke! Tur att personalavdelningen dels gillar mig och dels gillar MFFInte helt lätt att få någon att gå in på bara en natt men jag slapp iaf
![]()
Men man måste fortfarande vänta 30 sek mellan inlägg.... Men PM kan man skicka fortare iaf!Wunderfull! Något av det som störde mig mest med gamla forumet![]()
Lika kul som min kvällSitter vid datorn och kollar på världscupfinalen i hoppning, som snart är slut. Går väl och lägger mig sen. Haha, sicken rolig kväll man har.![]()
Jag känner spontant att utmaningen förlorar sitt syfte om det bara är jag som deltar?Japp, gör om gör rätt!Och glöm inte att filma ffs!
![]()
Tack, ja jag gör det.
Hahaha, bra kontakter med planeringen lönar sig alltid!![]()
Nejnej. Jag håller också på. Låvar. Lägger ut min film när du lagt upp din.Jag känner spontant att utmaningen förlorar sitt syfte om det bara är jag som deltar?
Det finns ju alltid alternativet att hänga på buke resten av kvällen också!Sitter vid datorn och kollar på världscupfinalen i hoppning, som snart är slut. Går väl och lägger mig sen. Haha, sicken rolig kväll man har.![]()