R
Reykjavik
Den här då!
... Är balansplatta fortfarande ett krav när man skall göra den där?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den här då!
Gjorde det har inte fått något svar dock så han sover nogMessa! Om han inte stängt av ljudet får han skylla sig själv. Jag har tagit slut på min Lindth vit choklad.
Säkert. Jag ställde mig med benen rätt så det var ju bra, sedan böjde jag mig bakåt, tog hjälp av en kant precis bakom mig jag höll i och sänkte huvudet ner mot golvet. Med kanske en-två dm kvar höll min kropp på att GÅ AV, så då slängde jag mig åt sidan istället. Mucho vackert mao!@Mammas: säkert photoshoppat. Ditt försök var nog mycket vackrare
Det begränsade synfältet kan jag leva med, däremot att ha bågarna i synfältet retar gallfeber på mig... och att inte kunna ligga på sidan i soffan och se på tv...Haha! Jag stör mig mest på det begränsade synfältet egentligen. Och bekvämligheten. Men solglasögon har jag inga problem med, så jag antar att det mest är synfältsbegränsningen ändå.
Låter som ett konstverk.Säkert. Jag ställde mig med benen rätt så det var ju bra, sedan böjde jag mig bakåt, tog hjälp av en kant precis bakom mig jag höll i och sänkte huvudet ner mot golvet. Med kanske en-två dm kvar höll min kropp på att GÅ AV, så då slängde jag mig åt sidan istället. Mucho vackert mao!
Ja, att ligga ner är ju värdelöst. Laseroperation finns i planerna här med.Det begränsade synfältet kan jag leva med, däremot att ha bågarna i synfältet retar gallfeber på mig... och att inte kunna ligga på sidan i soffan och se på tv...
Ska spara till laseroperation när jag är färdigutbildad och så....
JAG JAG JAG!!Vem vill se filmen?
JAAAAG!Vem vill se filmen?
@McFlurry Om man håller dem separerade från andra växter? Kan de fortfarande får sjukdomar då?
Alltså, lite så tänker jag också. Men det är extremt ovanligt att det går fel och får man göra om det igen senare så kanske det kan vara värt det ändå, om det inte blir alltför tätt inpå. Men min syn har inte försämrats alls sen jag började använda glasögon och linser, så just den biten känns inte som det värsta.Alltså känns inte laseroperation skitläskigt? Har funderat på det med men tänk om det går fel? Eller surt om man måste göra om det efter några år för att ögonen fortsätter försämras