Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den här då! O_o
Gandha-Bherundasana-Formidable-Face-Pose.jpg

... Är balansplatta fortfarande ett krav när man skall göra den där? :nailbiting:

@Mammas: säkert photoshoppat. Ditt försök var nog mycket vackrare :love:
Säkert. Jag ställde mig med benen rätt så det var ju bra, sedan böjde jag mig bakåt, tog hjälp av en kant precis bakom mig jag höll i och sänkte huvudet ner mot golvet. Med kanske en-två dm kvar höll min kropp på att GÅ AV, så då slängde jag mig åt sidan istället. Mucho vackert mao! :D

Haha! Jag stör mig mest på det begränsade synfältet egentligen. Och bekvämligheten. Men solglasögon har jag inga problem med, så jag antar att det mest är synfältsbegränsningen ändå. :p
Det begränsade synfältet kan jag leva med, däremot att ha bågarna i synfältet retar gallfeber på mig... och att inte kunna ligga på sidan i soffan och se på tv... :mad:
Ska spara till laseroperation när jag är färdigutbildad och så.... :angel:

Säkert. Jag ställde mig med benen rätt så det var ju bra, sedan böjde jag mig bakåt, tog hjälp av en kant precis bakom mig jag höll i och sänkte huvudet ner mot golvet. Med kanske en-två dm kvar höll min kropp på att GÅ AV, så då slängde jag mig åt sidan istället. Mucho vackert mao! :D
Låter som ett konstverk. :love:

Det begränsade synfältet kan jag leva med, däremot att ha bågarna i synfältet retar gallfeber på mig... och att inte kunna ligga på sidan i soffan och se på tv... :mad:
Ska spara till laseroperation när jag är färdigutbildad och så.... :angel:
Ja, att ligga ner är ju värdelöst. Laseroperation finns i planerna här med. :)

Ok jag bjuder på den här :D Förutom en extremt snygg yogapose får ni mjukisbyxor med hängröv, stökigt hus och två katter som alltid lägger sig i ;)

Alltså känns inte laseroperation skitläskigt? Har funderat på det med men tänk om det går fel?:nailbiting: Eller surt om man måste göra om det efter några år för att ögonen fortsätter försämrasO_o

Alltså känns inte laseroperation skitläskigt? Har funderat på det med men tänk om det går fel?:nailbiting: Eller surt om man måste göra om det efter några år för att ögonen fortsätter försämrasO_o
Alltså, lite så tänker jag också. Men det är extremt ovanligt att det går fel och får man göra om det igen senare så kanske det kan vara värt det ändå, om det inte blir alltför tätt inpå. Men min syn har inte försämrats alls sen jag började använda glasögon och linser, så just den biten känns inte som det värsta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 832
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 864
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 107
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka