Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja jisses, tänk om forumet inte vet om vilket kön du har? :eek: KatlaStråf! (Ett namn jag funderat på, hehe)

Men eller hur. Tänk om jag blir raggad på för att nån tror att jag är kille? Hemska tanke.

Det var väl ett tjusigt namn?

Och japp, vi är på samma :)

Jag hade velat ha "*för och efternamn* Gatans Skräck" som derbynamn, för det rimmar jättefint. Men det blev ju ingen jäkla derby för mig. Knäfanskap.

Men eller hur. Tänk om jag blir raggad på för att nån tror att jag är kille? Hemska tanke.

Det var väl ett tjusigt namn?

Och japp, vi är på samma :)

Tja, vad säger att du inte blir raggad på för att du är tjej? :D

Jo, men inte så skräckinjagande kanske? Funderat på KatlaBalik också, eller Dr Katla, eller Katla Kofot, eller Katla Kickass, eller Katla CuntKicker eller Cuntla.... Men jag vet inte. :p

@cili Coolt namn! :D (Jag vet vad du heter, för FB tycker att vi ska bli vänner :angel:) Men hur går det, du tror inte att det kommer att funka om du ger knät tid då? :)

@cili Coolt namn! :D (Jag vet vad du heter, för FB tycker att vi ska bli vänner :angel:) Men hur går det, du tror inte att det kommer att funka om du ger knät tid då? :)

Men bliiii vän då!

Just nu vet jag ingenting. Meniskruptur i ena knät, och där ligger även knäskålen lite fel. Men jag har lite planer. Funderar över om jag ska inviga sjukgymnasten i dom eller om hon kommer dumförklara mig fullkomligt då :angel:

@cili Hmm, men om de vet vad det är borde de kunna göra något? Och att inviga sjukgymnasten låter som en bra start. Mvh tråkmammas. :p

@LindgrenV: Whaaaat?! :eek::mad:

*kl*

Det är för varmt i mitt rum för att sova utan öppet fönster, men det är fågeljävlar utanför :meh:

Here you go :D

210b7460c74811e3934424be059cf750_8.jpg

@Mammas
Det där med menisken har dom inte ens berättat för mig än, det läste jag själv i min journal. Mycket intressant.
Ska inte till sjukgymnasten förrän den 25te, det är eeevigheter tills dess. Det är ju inte så att jag tänkt hugga av mig benet, springa maraton i kangoo jumps eller nåt sånt extremt :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 832
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 865
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 107
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10