Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Uh, jag vill läsa men de är så sjukt korkade i min zombiebok hela tiden. "Öh, vi lämnar de två tolvåringarna ensamma med snubben som just varit lika konstig som man blir när man blir biten av en zombie, när han blivit biten av en zombie. Så står vi här och pratar en stund." - WHAT han tog ungarna och drog, VEM HADE KUNNAT FÖRUTSE DET HÄR????
@Mammas smart! Hade inte med min mobil bort och "skulle bara kolla lite" så det fick gå ändå Annars har jag en liten smidig men asstark ficklampa, älskar den!
Jag sa att jag ville ha en eftersom jag fick ont av att bära runt på den stora, de sa "fuck off". (Okejdå, de sa inte fuck off, de sa att de inte hade sådana resurser, bla bla bla. )
Alltså Daniel Zetterman påminner så vidrigt mycket om en viss kille som jag gärna skulle snärja vilken dag som helst. Det är fan läskigt. Den stora skillnaden är väl att den herrn jag känner till inte håller på med hästar, men i övrigt är dom aslika både i uttal, sätt att prata/vara och till viss del utseende.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.