Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mjo, okej då. Då borde du få gå hem innan mig. Men nu är det fan segt alltså. Om sisådär två timmar brukar det bli lite liv och rörelse igen, men tills dess är det ju bara sömnvarning. Tur att stolen är obekväm
Och nu har en fågel vaknat och låter konstant. Rätt bra det med, det var så olidligt tyst förut. Samt att det bara blir ljusare och ljusare nu.Äntligen!
@cili Jag sover faktiskt alltid bra Tur det eftersom jag vänder på dygnet rätt ofta. (Dock blir det ibland för få timmar, som nu, men jag får ju faktiskt skylla mig själv )
Slit inte ut dig på ditt jobb!
Kropp & Själ Jag tror inte riktigt jag förstår dina invändningar men jag försöker svara ändå.
Det beror ju på vilket preventivmedel man åsyftar, det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.