Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mjo, okej då. Då borde du få gå hem innan mig. Men nu är det fan segt alltså. Om sisådär två timmar brukar det bli lite liv och rörelse igen, men tills dess är det ju bara sömnvarning. Tur att stolen är obekväm :p

Och nu har en fågel vaknat och låter konstant. Rätt bra det med, det var så olidligt tyst förut. Samt att det bara blir ljusare och ljusare nu.Äntligen!

Ojoj, många avatarbyten nu!
Jag försöker hitta nåt bra citat att stoppa in i min header. Det går sådär. Vill ha nåt på svenska, men det verkar svårt :(

Haha, ja de såg ju snygga ut på bilden men så blev de inte lika bra som avatarer. :p Nu är jag nöjd, så länge jag inte blir bannad. :p

@cili Jag sover faktiskt alltid bra :D Tur det eftersom jag vänder på dygnet rätt ofta. (Dock blir det ibland för få timmar, som nu, men jag får ju faktiskt skylla mig själv :o )
Slit inte ut dig på ditt jobb! :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 832
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 865
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 107
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Har ni någon olycksfallsförsäkring?
  • Tvillingar!?
  • Mens