Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Woop woop nu är det bara minuter innan jag får åka hem! :bump:
Ser fram emot att äta frukost framför tvn med katterna innan det blir dags att sova. Ska testa ett nytt te också tänkte jag. Jag som vanligen inte tycker om te. Men jordgubb-mango lät så himla gott att jag inte kan låta bli att testa.

Mina påskplaner blev inställda igår kl 21, ja tack för den lixom! Kanske kunde kommit på det lite tidigare? Men blir påskbord hos svärisarna ikväll. Fy 17 vad jag ogillar kokt potatis f.ö.
Men ska ta in hästarna mit där i någon gång bara. Suck.

@Hedinn Haha! Jag överdrev väl aningens lite grann ;) Men ja, hon är rätt billig. Min tatuering som jag har på axeln kostade 900:-. Men jag tycker att hon är väldigt duktig!

Lånar närmsta bilden på hennes sida:

1533873_283862258444956_424470591_n.jpg

Vaken igen. Sedan nån halvtimme. Blev typ 5h sömn. Det går bara inte att sova dagtid. Får försöka ta nån timme till i soffan ikväll så jag orkar.

Sitter just nu ute i solen och har ätit nån slags brunch.

Vad har ni andra för planer idag? Någon som är uppe sent med mig? @Mammas ?

Vad har ni andra för planer idag? Någon som är uppe sent med mig? @Mammas ?

Har suttit ute och solat. Hade ont i halsen igår så trodde att jag skulle bli sjuk men mår bättre idag, tar det dock lugnt för säkerhets skull. Ska handla, städa och laga mat innan världscupfinalen börjar.

Jag är uppe sent! Dock inte hela natten ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 832
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 865
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 107
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka