Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@cili & @Niyama: Jag kommer också vara uppe sent :D

Sitter ute på trappan och dricker te, det har varit sol hela dagen och jag njuter :love:

@CaisaLundblad det tog pinsamt lång tid innan jag fattade vad du menade, var tvungen att gå tillbaka en sida för att kolla vad jag skrivit, SEN trillade polletten ner. :rofl: :D
men den här bilden är också fin! ;)

@cili japp jag är vaken med dig inatt! :D

Kl

gymmet snart! :love: jag är SÅ pepp!

Härligt att vi verkar bli ett gäng!

Ligger i soffan och kollar dressyr (svt2). Jag vill också rida!!

Jag vill också rida, är väl ett år eller mer nu sedan jag satt i sadeln senast.
Ska koll på dressyren ikväll tänkte jag.

Jag sitter i soffan hos föräldrarna och kollar på sagan om de två tornen.
Förövrigt tänkte jag också vara vaken i natt. Ett tag alla fall

@Kethets Inget spännande, är väktare som sitter stationärt nattetid just nu = mycket dötid :)

@Mirre Himla trist när man inte kan rida så mycket som man vill! Jag har ju i alla fall lyxen att ha en medryttarhäst som jag får rida på, men det hjälper ju inte när jag jobbar massor eller har ont i knäna. Hästen står ca 40 minuters bilväg härifrån, enkel resa, så det är ju inget man åker varje dag direkt. Men å andra sidan får jag rida nästan hur mycket jag vill, har inga fasta dagar, behöver inte sköta några stallsysslor när jag är där och betalar ingenting för det - så jag lägger tid och pengar på resan istället.

@Kethets
Det är ganska trist att bara sitta och fördriva tid :p Men jag ska inte klaga, får ju ha med datorn och kan roa mig med den samtidigt som jag får betalt för det, det är ju rätt lyxigt :)

Jag har världens dilemma inför kvällen... Se sista Harry Potterfilmen som går på 4an, älskar filmen och sett den flera gånger! :love:
Eller se sista Twilight som går på 6an, som jag inte sett för att de andra filmerna är så jävla värdelösa att jag typ blir förbannad, speciellt den näst sista... Men jag har ju inte sett den och vill ju faktiskt typ göra det...

@cili: nejnejnej! Man får bara huvudvärk och tappar hjärnceller av Twilight :mad:

(Min syster älskar de där filmerna och jag avskyr dem :wtf:).

Vad göööör ni idag då? Är alla iväg och firar påsk? Eller är alla ute och dricker drinkar och njuter av att våren kommit på riktigt? Är jag ensam om att häcka framför buke såhär på långfredagskvällen? :D

Jag firar inte påsk, men det hindrar mig inte från att passa på att inhandla billigt lösgodis i stora lass. :D Igår var vi hos sambons bror och grillade, och idag har jag städat i 5 timmar Puh! Nu blir det att lägga sig i soffan, äta godis och kolla på Vänner.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 832
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 865
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 107
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka