Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
@niphredil Ja det är oerhört trevligt! Lite långtråkigt i längden dock, men det hade varit ännu värre om jag inte fått ha datorn med mig så jag försöker vara positiv
@cili Kanon att du får ha med datorn! På mitt gamla jobb hade jag aldrig det men jag brukade läsa och titta på TV så tiden gick hyfsat ändå. Kommer dock ihåg att jag just då brukade bli lite uttråkad, nu kan jag inte förstå att jag klagade på att få betalt för att titta på TV/läsa bok och sova
Äsch, min sambo är en trappa upp och pluggar. Har förvandlats till en tönt som inte somnar ensam så nu väntar jag på att han ska komma ner.
@LadyCovergirl Ja fortsätt plåga mig bara! Vad är det för några? Jag äter kvarg med hallon och vaniljpulver, det är också gott men det är ju inte chips direkt.
Jag älskar chips med mycket smak och dessa är det lite kraft i
Kvarg äter jag ibland på jobbet, antingen som frukost, som mellanmål eller som nattamat. Förvisso gott men det är ju inte riktigt samma kategori som chips, choklad, glass eller kakor ...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.