Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha jo, men det är ju rätt sjukt vad snabbt man blir van vid saker. Den här temperaturen känns ju så mycket varmare nu när man kommer från vintern, än vad den gör om den dyker upp under sommaren efter en mindre värmebölja, ungefär...Haha! Läste era inlägg om vädret för min sambo som bara skrattar och säger "oh you Swedes, so cute"Här går typ ingen i klänning ens om det är 20, för det räknas fortfarande som svalt vårväder
![]()
Åh, låter riktigt härligt! Helt klart bra hästklimat där nere, med undantag från sommaren kanske, kan nog bli onödigt varmt. Fast handlar det bara om en häst är det väl mer okej, jobba i stall i 30 grader och miljoner insekter är inte det roligaste jag upplevt. Å andra sidan var det inte så roligt med 20-30 minus och metervis med snö heller... Så ja.@Hedinn Jo men verkligen! Kommer ihåg att 18 grader kändes SÅ varmt och skönt i februari och nu känns det så jädrans kallt alltså. I somras var vi på väg hem från en restaurang vid midnatt och jag sa "gud vad skönt det är när det äntligen är lite svalt ute" - och då hade vi alltså 35 grader.
Man vänjer sig verkligen snabbt.
Jag är glad för er skull att ni äntligen fått lite värme och sol i alla fallKollade vädret för Sthlm och såg att det blir sol hela veckan - värsta lyxen
Vi har molnigt och 'kallt' (för att vara här då)
![]()
Ja, alltså jag tänker att en häst kan du ju i alla fall rida utan problem, så länge man rider på morgonen (gäller alltså juli-augusti), resten av året är ju långt mycket bättre än Sverige. Så ja, personligen skulle jag långt hellre ha häst här!Åh, låter riktigt härligt! Helt klart bra hästklimat där nere, med undantag från sommaren kanske, kan nog bli onödigt varmt. Fast handlar det bara om en häst är det väl mer okej, jobba i stall i 30 grader och miljoner insekter är inte det roligaste jag upplevt. Å andra sidan var det inte så roligt med 20-30 minus och metervis med snö heller... Så ja.
Ja men då funkar det ju utan problem! Jag skulle också föredra ett sånt klimat, faktiskt. Det gör väl dock tyvärr inte hästarna jag håller på med...Ja, alltså jag tänker att en häst kan du ju i alla fall rida utan problem, så länge man rider på morgonen (gäller alltså juli-augusti), resten av året är ju långt mycket bättre än Sverige. Så ja, personligen skulle jag långt hellre ha häst här!