Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@LadyCovergirl Jag tänkte att om det redan redan var någon som höll hingst så skulle de lättare kunna ta emot en, inte att låna ut som avelshingst. Du kan inte sko honom med några platådojor till nästa premiering? :p
Med kastreringen tänkte jag att det är lättare för folk att få stallplats och liknande, men jag förstår verkligen varför du inte vill.

@Reykjavik Tackar :) Det är lite kul att ha tre generationer i stallet :) (Dessutom har jag även ridit hans mormors mor och träffat hans mormors mormor.)

Mormor-hästen med min då 2-åriga dotter:
1069192_10152016207921102_953621425_n.jpg

@Kethets Han behöver nog Buffalo-skor med tanke på att han förra året bara var 135 cm hög :p Stallplats blir givetvis lättare om han är valack men då har jag ju ingen anledning att behålla honom :crazy:

Tittar på världscupfinalen i dressyr nu, ökar på hästabstinensen ytterligare.
Romeo Star som är inne just nu, jättefin häst verkligen. Maffig som attan, sedan är jag otroligt svag för mörka hästar också.

@Mirre Ja jag vet ju inte mer än vad du skrivit här, men jag förstår absolut att det är skönt att bo själv numera. :) Hur går det annars med livet? :)

Jag har tråkigt! Är inte trött = kan inte sova. Är inte sugen på film. Bara skräp på TV på kanalerna hon jag bor hos nu när jag jobbar har... BLääääääääääääää...

Jag har slått på Änglar och demoner i brist på annat..... Kom på att jag har lite bra serier på min padda, men den är totalt urladdad och jag tror jag råkade packa ner sladden till den redan och skickat ut till bilen så jag slipper gå flera vändor imorn på väg till jobbet... Fail!

Också trött som tusan nu, men ingen lust och sova riktigt än.
Fast jag borde väl egentligen, har blivit sent i två dagar nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 865
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 108
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppdateringstråd #2