Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Men jag vet stall här i närheten också där jag kan ha hästen, det är bara det att jag inte vill.@Hedinn Jag vet nog ett stall i väse där du omgående kan få plats om du fortfarande håller till i Värmland och genomför det där impulsköpet(flera sidor gammalt ämne I know)
Ja, precis, håller med dig helt och hållet. Jag har lagt mycket tid på hästar som liksom lite hamnat på mig och ska jag ha häst igen ska det vara en häst jag verkligen valt, som verkligen passar mig.Nej men så är det ju. Det är såpass dyrt att ha häst att om inte hästen känns perfekt är det ju inte värt det. Så var det med min senaste, jag bytte till mig honom osedd och även om det var en trevlig häst så var han inge riktigt min typ av häst och då kändes det inte värt det. Speciellt inte i kombination med jobb i stall där jag redan red runt fyra om dagen och sen skulle rida honom efteråt, på fritiden... Blev lite mycket häst, och för dyrt i jämförelse med vad det gav.
Japp, vill ha häst att tävla med. Annars vet jag vilken häst jag hade köpt (den med samma pappa som hästen jag hittade på annons förut), men han börjar bli lite för gammal, tyvärr.
Synd på så söt häst!@niphredil Nu när två av hästarna går på lösdrift så är det åtminstone betydligt enklare än jag har haft det tidigare. Den jag har dåligt samvete gentemot är unghingsten. Han är för liten för mig att rida på men det är uppenbarligen sjukt svårt att låna ut honom![]()
@Reykjavik Det där såg ju... gott ut.... eller.. inte..
Äter folk sånt där frivilligt alltså?
@grodan21 Vad är det för saker du behöver shoppa? Kan lova att det finns folk här som kan fönstershoppa åt dig online![]()
Ett i Norrtälje, där jag jobbat tidigare. Där är det både människor OCH ridhus, stor paddock, bra instruktörer med mycket kurser och milslånga grusvägar.Vad är det för stall? Det där med standard är ett aber, visserligen är det stallet inte helt "bra" (skulle vilja ha ridhus t.ex.) men människornaDet gör allt för mig!
Gud så trevligt
Det hoppas jag.Gud så trevligt![]()