Tack @gul_zebra Både jag, Betty o Vidar tackar (även mannen som fick ta del av lakritsen) så mycket för de fina presenterna. Ska så basilikan idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att det ville komma fram till slut!Tack @gul_zebra Både jag, Betty o Vidar tackar (även mannen som fick ta del av lakritsen) så mycket för de fina presenterna. Ska så basilikan idag
Visa bifogad fil 15260
Åh du måste vara min tomteSom ledtråd till min mottagare: Jag placerade en ganska tydlig hint om vem jag är på det medföljande kortet.
Stämmer bra det.Åh du måste vara min tomte
Skönt att det ville komma fram till slut!
Ang basilikan ska den tydligen smaka lakrits, om du inte redan vet om det. Tänkte köpa från Impecta där det stod på påsen men de var slut
Stämmer bra det.Åh du måste vara min tomte
Jag tänkte att ett presentkort på den lokala handelsträdgården skulle sätta lite myror i huvudet på dig. Blev lite besviken när presentkortet var till en kedja.Åh du måste vara min tomte
Ja haha, om inte annat satte det myror i huvudet på sambon Blev jätteglad för presenterna!Stämmer bra det.
Jag tänkte att ett presentkort på den lokala handelsträdgården skulle sätta lite myror i huvudet på dig. Blev lite besviken när presentkortet var till en kedja.
Min syster bor på samma gata som ni. Hon fick vara ombud.Ja haha, om inte annat satte det myror i huvudet på sambon Blev jätteglad för presenterna!
Aha där ser manMin syster bor på samma gata som ni. Hon fick vara ombud.
Mitt offer har inte skrivit något alls här än, inte om vad hen fick alla fall.
Längst upp i andra änden av gatan.Aha där ser man
Nu blir jag nyfiken på om det är någon jag känner haha
Nej, tyvärr inteÄr du min sommartomte?
Aha oki, vad roligt.Längst upp i andra änden av gatan.