Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lucy Dillon-boken hade jag läst, men tycker mycket om den så den får en plats i bokhyllan ändå De andra tre var nya för mig! Blir perfekt sommarläsning@Ceta helt rätt o riktigt! Hoppas du inte läst dom sedan innan och uppskattar såna där inte så djupa böcker Har äntligen fått avi på andra delen av paketet så ska skicka det på imorgon eller tisdag
AmenAssåHerregud!! Tack så jättejättejättemycket fina du! Så bortskämd jag känner mig! Allt var fantastiskt!Nej vad störigt! Jag har nästan maniskt kollat Royal Mails hemsida varje dag och såg att det kommit fram i fredags, synd att inte PostNord var lika maniska
Jag hade ju svintur att det var Birdie här, det var där jag fick tag i affischerna. Men retrospelsbörsen och andrasäljare var också där så jag hade ett styvt jobb att bestämma mig men jag älskar Bubble bobble!Oh, rätt på första!
Tack snälla du! Helt perfekt! Ska prova teet någon svalare dag! Tack!
NopeAttans, då är det väl @Kamomilla och @Houdinie kvar att gissa på?
Jag hade ju svintur att det var Birdie här, det var där jag fick tag i affischerna. Men retrospelsbörsen och andrasäljare var också där så jag hade ett styvt jobb att bestämma mig men jag älskar Bubble bobble!
Kände igen namnet från när du var min tomte förra åretDet stämmer bra det! Vad roligt att du blev glad!
Haha stämmer! Har dock nyligen flyttat, så ingen luring på adressen.Kände igen namnet från när du var min tomte förra året
Haha ja men dåså. Därför jag tyckte det va felHaha stämmer! Har dock nyligen flyttat, så ingen luring på adressen.
Åh vad underbart att du blev så glad! Du var alldeles för rolig att shoppa till, så jag blev rätt nöjd själv faktisktAmenAssåHerregud!! Tack så jättejättejättemycket fina du! Så bortskämd jag känner mig! Allt var fantastiskt!