Äntligen (!) fått avi om att jag har paket att hämta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nix, Anna hade jag, som hon redan gissat@Cattis_E kan du vara min tomte?
Mha postorten så är min första gissning @Fraggel_Tess. Om jag minns rätt på ort då. Men då har hon ju varit lurig med namnet iaf.
Jag fick tänka rätt länge, och googla postorten för jag visste inte direkt var det låg. Men sedan insåg jag att det var i rätt område för dig.Jag är skyldig men skickade i sambons namn
oki, missade detNix, Anna hade jag, som hon redan gissat
Jag öppnade kaffe först, noterade var den var köpt och funderade om det kunde vara du, sen öppnade jag syrenlikören och förstod att det var du! Åh vad jag ska njutaVarsågod @Snurrfian
Jag öppnade kaffe först, noterade var den var köpt och funderade om det kunde vara du, sen öppnade jag syrenlikören och förstod att det var du! Åh vad jag ska njuta
Helt rätt Hoppas du har användning för lite av det iafJag gissar på att @BobberiBoo är min tomte?
Helt rätt Hoppas du har användning för lite av det iaf
Åh vad underbart att du blev så glad! Du var alldeles för rolig att shoppa till, så jag blev rätt nöjd själv faktiskt
Kom på att jag eventuellt tabbat mig lite vad gäller laktosintoleransen (tänker på kakorna och chokladgrodan), men enligt min laktosintoleranta kollega bör det inte vara några problem. Och om inte annat får du väl ge det till mannen istället!