Parvagn för A-ponny

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

Fjunet

Försöker hitta en parvagn för a-ponny men hittar inte alls många :confused: Tidaholmsvagnars avdelning "A-B ponnyvagnar" har inte fungerat på evigheter. Tittade också på holländska sidor, men de var ju dyrare än de få vagnar jag hittade på Equus Driving :eek:

Någon som har mer koll på hemsidor med vagnar än vad jag har?

Sv: Parvagn för A-ponny

Kolla www.koier.com

Såg dem på mässan i Göteborg, där hade de fina vagnar till a-ponny par.

Vad har du sett på för sidor, är lite nyfiken.

//Ella

Visste inte ens att de hade en katalog...?

Hurra!! Vilken bra sida :bow:

Har varit inne på 10-20 sidor, har dem dock inte sparade.

Varför inte ringa till Tidaholmsvagnar och be dem skicka en katalog?
Min personliga erfarenhet av Tidaholmsvagnar är denna, har man en hemsida får man finna sig i att få mailförfrågningar. Tidaholmsvagnar orkar inte ens bemöda sig med att besvara sådana (ett flertal) och bör därmed bojkottas.:devil:

Christer och Equusdriving däremot är av en helt annan kaliber, där får man svar direkt på alla tänkbara och otänkbara frågor:bow: :bow:

Vagnar är dyra, men det har ju legat en maratonvagn till salu för ponny rätt länge på annonsdirekt men det kanske inte är en maratonvagn du letar efter.

Själv blev jag uppmuntrad av Kühnle häromdagen att beställa en ny vagn direkt för det facila priset av 15000€ :eek: vilket fick mina kollegor ( de flesta med båtar i 3-4 miljons klassen) att nästan att trilla av pinnen:rofl: kan det verkligen kosta så mkt med hästprylar?"

Min smärtgräns är 20.000:- Hittade en för 18 på Equus, så 20 känns inte helt omöjligt. Modell kvittar egentligen, men den ska väga så lite som möjligt.

Undras om det inte är den sista som har det braiga priset:idea: , dvs om man kör så liten ponny:)

Jag PM:ade just dig om den vagnen ju :p
Braigt pris kan väl diskuteras, den hade gärna fått vara billigare! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 156
Senast: Juli0a
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 611
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 199
Senast: lizzie
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 648

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka