Parkering Älvsjö

Gabbi

Trådstartare
Hur ser det ut där nu? På Stora Stockholm var det fullständig kaos och jag köade i 50 minuter för att få komma IN på parkeringen. På lilla Stockholm gick det dock att få plats i parkeringshuset. Är det värt att ta bilen dit till helgen?

Sv: Parkering Älvsjö

Jag kommer cykla dit, har 2-3 km till mässan. När jag var där sist tog jag bilen av lathet och det ångrar jag för det kostar att parkera, det är kö och man får ändå gå en bra bit för parkeringshuset blir fullt på nolltid.

Tänk på att det är BUSSTREJK i Stockholm så det är bara pendeltåg som fungerar kommunalt till Älvsjö! Om nu inte strejken hävs dvs.

Det ser ut som en gigantisk camping vid Älvsjömässan! :D Det är husbilar på stora delar av mässparkeringen, och jag funderade just på var alla besökande bilar ska stå... Har sett skyltar om P-plats på alla möjliga ställen i närliggande områden, flera kilometer från mässan. Verkar vara enklare att ta pendeln faktiskt.

Någon som har koll på avståndet mellan Connect Hotel och mässan? Vi är två personer med en hund och en del packning, ingen vagn, funkar det att gå den biten?

vi fick parkeringsplats bara 5 minuters gångväg från mässan, behövde aldrig leta utan blev visade platsen direkt

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 242
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 731
Senast: Otherside
·
Hundträning Eftersom jag går med kryckor och helst inte ska belasta foten alls, har den fixerad i en ortos som jag ska bära dygnet runt och tyvärr...
2
Svar
22
· Visningar
1 918
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 846
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023