Sv: parelli
Håller med även här. Är ingen förespråkare då jag anser att det ofta är väldigt "attack" artade rörelser när det jobbas med hästarna överlag..och denna film stärker bara min uppfattning...
Jag är ingen förespråkare för Parelli överhuvudtaget... har aldrig riktigt förstått deras filosofi... inte ens hittat det endaste russinet... men detta var synnerligen värdelöst.... sicken kärring till att göra bort sigherregud....
Det enda jag såg var en massa ryckande, slitande, viftande och snärtande... inget med vettig substans nånstans... MEN en pålle som överhuvudtaget inte alls förstod vad som förväntades... den försökte och försökte men möttes bara av mer viftande, snärtade och händer som slog... fy fan..... Nä, att folk köper denna metod... herregud, inte en siffra rätt.... jaja, än är den sista idioten inte född....
Jag håller mig till min vanliga trall, den har funkat hittils på Kamel och jag är övertygad om att den kommer fortsätta....
Håller med även här. Är ingen förespråkare då jag anser att det ofta är väldigt "attack" artade rörelser när det jobbas med hästarna överlag..och denna film stärker bara min uppfattning...