Pappafeminister

Gammeln

Trådstartare
Visst är det bra med sånna? Det är ju då som utvecklingen tar fart när man inser att pappafeminister finns. Det är så roligt att se när pappor får beröm av andra pappor och mammor med för den delen. Redan på förlossningen så blir ju pappan undanskuffad enligt vissa undersökningar. Men sen så kommer han ifatt tiden och börjar ta för sig. Å då börjar kvinnorna klaga. Varför då O_o Spelar det nån roll om pappafeministen har en son eller dotter eller en av varje :confused:.

Visst är det bra med sånna? Det är ju då som utvecklingen tar fart när man inser att pappafeminister finns. Det är så roligt att se när pappor får beröm av andra pappor och mammor med för den delen. Redan på förlossningen så blir ju pappan undanskuffad enligt vissa undersökningar. Men sen så kommer han ifatt tiden och börjar ta för sig. Å då börjar kvinnorna klaga. Varför då O_o Spelar det nån roll om pappafeministen har en son eller dotter eller en av varje :confused:.
En pappa vet jag vad det är och vad feminist står för vet jag också....men har aldrig hört ordet pappafeminist - förklara.
Att klaga på sin partner det gör väl bägge könen till? Och ju längre de har varit tillsammans ju mer gnäll och klagan hör jag.
gulan

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 664
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
7 654
Senast: Tantan
·
Relationer OBS! vet att svaret på frågan i rubriken är nej, men hela min situation känns så absurd. Pepp önskas. OBS 2! Skriver anonymt då jag ej...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 998
Senast: Angel
·
Relationer Jag behöver skriva av mig. Ni är kloka. Det här är invecklat och jag får förmodligen inte med allt relevant i ett första inlägg. Jag...
2
Svar
24
· Visningar
4 419
Senast: Pinus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka