Panik, skylift i Sthlm?

Nisse%20i%20traumld_zpsxyvptqrt.jpg

Den här fick jag nyss av en av grannarna som ringde oss om Nisse. Den är tagen från hans fönster på tredje våningen. Trädet står i en slänt och den ljusa fyrkanten längst ner i vänster hörn är alltså ett hustak.

Här satt han alltså i drygt tre dygn i snöoväder och jättemycket blåst. :crazy: Tror inte att han har så många liv kvar nu!

Men gud så skönt att han är hemma igen!! Det ser verkligen högt ut :eek::crazy: Verkligen ett lyckligt slut iallafall! :heart
Kom han hem på egen hand eller?

Men gud så skönt att han är hemma igen!! Det ser verkligen högt ut :eek::crazy: Verkligen ett lyckligt slut iallafall! :heart
Kom han hem på egen hand eller?

Nej, Facebookefterlysningarna betalade sig, en tjej ringde idag och sa att hon nog sett honom. Vi åkte och letade men hittade honom inte. Min sambo åkte tillbaka efter jobbet vid 20-tiden och efter en stund kom han linkande.

Nu ligger han och sover och tydligen kan katter drömma mardrömmar för han jamar, rycker och gnyr i sömnen...

Nej, Facebookefterlysningarna betalade sig, en tjej ringde idag och sa att hon nog sett honom. Vi åkte och letade men hittade honom inte. Min sambo åkte tillbaka efter jobbet vid 20-tiden och efter en stund kom han linkande.

Nu ligger han och sover och tydligen kan katter drömma mardrömmar för han jamar, rycker och gnyr i sömnen...
Stackarn :( inte konstigt att han är trött heller då han måste ju ha hållit sig vaken hela tiden, men nu kan han iallafall sova med vetskapen att han är trygg igen.
Sån tur att det finns bra folk där ute! :heart

Ingen lycka än tyvärr @tornblomma . Så svårt att leta eftersom jag inte alls vet var han kan hålla hus, just nu troooor vi att han stuckit ner mot Aspudden till, men det är ju omöjligt att veta. Satsar på att efterlysa på diverse Facebooksidor och har satt upp lappar i området.

Tror det är störst chans att någon annan hittar honom, eller att han hittar hem själv. Vårt letande känns ärligt talat ganska fruktlöst. Han är ju öronmärkt och har halsband med namn och telefonnummer, så om han hittas går det att leta upp oss.

PS. Är det någon som bor i området och kan tänka sig att dela efterlysningen av Nisse på Facebook, hör gärna av er. DS.
Hann inte läsa att han va hemma igen men så himla skönt!!

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 428
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 497
Senast: Calmiche
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 368
Senast: Sel
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
39 673
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Dagens nagellack!
  • Valet i USA