Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han sitter ca 8 m upp och grenen är för smal att klättra ut påmin katt sitter fast i ett träd och har gjort i tre dygn. Brandkåren åker inte ut på dylika uppdrag och närmsta skylift finns i Uppsala. Vi står i Midsommarkransen. Finns det NÅGON som kan hjälpa oss??
Han har som sagt inte ätit eller druckit på tre dygn och jag har panik.
Ring till företag som hyr ut sådan utrustning, och kolla vad de tar för hyra+arbete (gissar att någon med utbildning måste köra den).
Det går inte att hålla något under och sedan klättra upp och knuffa ned den med hjälp av typ pinne eller något?
Dumma kattmin katt sitter fast i ett träd och har gjort i tre dygn. Brandkåren åker inte ut på dylika uppdrag och närmsta skylift finns i Uppsala. Vi står i Midsommarkransen. Finns det NÅGON som kan hjälpa oss??
Ring Djurambulansen och fråga om råd och hjälp, de har säkert varit med om höghöjds-räddningar innan Dom är super hjälpsamma och trevliga!min katt sitter fast i ett träd och har gjort i tre dygn. Brandkåren åker inte ut på dylika uppdrag och närmsta skylift finns i Uppsala. Vi står i Midsommarkransen. Finns det NÅGON som kan hjälpa oss??
min katt sitter fast i ett träd och har gjort i tre dygn. Brandkåren åker inte ut på dylika uppdrag och närmsta skylift finns i Uppsala. Vi står i Midsommarkransen. Finns det NÅGON som kan hjälpa oss??
Ingen med skylift kan hjälpa. Har ringt massor. Nu är en kille på väg hit för att testa att klättra. Kommer om en timme. Har någon tillgång till skylift får ni gärna höra av er asap.
Tack, men jag har ringt alla på listan.
Djurambulansen gör inte sånt här säger de.Ring djurambulansen. De har tidigare - med hjälp av brandkåren - plockat ner katter från träd i Stockholm.
Tel. 08-588 03 112