Påminnelse - Gå och rösta!

Planen är att rösta idag. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska rösta på och är inte heller tillräckligt insatt i vad partierna egentligen driver för frågor på EU-nivå - men jag vet vilka värderingar jag absolut INTE vill se vid makten och det kommer man ju tyvärr rätt långt på som det politiska landskapet ser ut
 
Jag älskar att rösta. Första gångerna var på svenska ambassaden i Nairobi. Det var något så högtidligt över att gå dit och i ett litet bås upprättat i väntrummet ta med sig valsedlarna in och rösta. Jag brukade rösta på valdagen, senaste valen har jag förtidsröstat så om jag snubblar över mina egna fötter och slår i huvudet så har jag hunnit rösta.
 
Såg rubriken och första raden, insåg att jag inte kommit ihåg röstkortet när jag gått förbi lokalen tidigare och kastade mig ut med allt viktigt mot förtidslokalen. Står nu i kön:D hellre det än imorgon i ösregn med lokalen jag inte hittar till. Tack för pushen!:bow::bump:
 

Liknande trådar

Tjatter Nu till våren skulle jag vilja ta med mig min mor och hundarna på en utflykt för att titta på blommor i mängder då min mor älskar det...
2
Svar
31
· Visningar
1 582
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
4 220
Senast: skiesabove
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 347
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 730

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp