På fredag smäller det!

@killikill Det har jag också gjort, det finns ett par stycken intressanta till salu 80 mil bort... Det blir tyvärr lite för långt, då väntar jag hellre.

@killikill Det har jag också gjort, det finns ett par stycken intressanta till salu 80 mil bort... Det blir tyvärr lite för långt, då väntar jag hellre.
Den som väntar på något gott.... Jag hade kontakt med en 3-4 olika hundar som skulle omplaceras innan jag hittade min Spunk :love: De flesta föll på att de var för långt bort och de ville bli av med dem så fort som möjligt så jag inte hann dit och titta ens.

Men sååå trist för dig att de ångrar sig när ni bestämt tid för hämtning också....

Vad är det för sorts hund du är intresserad av?

Jag vill ha en sällskapshund i första hand men som ska kunna hänga med på allt möjligt! Promenader, springturer, cykelturer, härja runt i stallet. Men som också ska kunna nöja sig med promenader om det är kasst väder ute eller om jag är sjuk.

@Kakis Ja exakt, jag förstår väl att det var jobbigt att sälja honom men när de besiktigat honom och när vi bestämt en tid för hämtning så trodde jag faktiskt inte att de skulle dra sig ur. De var så himla angelägna om att det var just jag som skulle köpa honom...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 398
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 940
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
4 516
Senast: anna_panna
·
Övr. Hund Hej. Vad jan jag göra med min unghund (tik) hon har vid 1 år ålder börjat attackera vissa andra hundar. Först grannens hund som alltid...
Svar
2
· Visningar
1 584
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka