Överpris på ponnyputor

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fjunet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 2 194
F

Fjunet

Har sett några annonser med ponnyputor till salu, men vissa verkar tro att man kan tar hur mycket som helst för dem :confused: Många vill ha 600:- för en använd puta med tillbehör när Börjes säljer en helt ny för 600:- inkl tillbehör (kvalitén mellan Hööks och Börjes när det gäller ponnyputor är väl i princip samma). Vissa tror att de kan få 450:- för en mycket använd puta utan några tillbehör :confused:

Ni som har putor, hur mycket betalade ni för er?

Sv: Överpris på ponnyputor

Vill oxå ha reda på detta! :bump:
Jag menar, det är ju inga småungar som ska tävla medelsvår man köper ponnyputor till, var kan man hitta en som ska användas till hederlig ponnyridning?
Någonting för ovana småbarn att hålla sig i ska väl inte behöva kosta så mycket?? :confused:

Annonsera ut att du söker ponnyputa i stället. Säkert någon som går med på att göra sig av med sin till ett lågt pris, "bara man blir av med den".. Brukar ju vara så när det gäller många prylar i allmänhet.

Kan någon förklara för mig vad det är ni disskuterar???? Vad är ponnyputa??????

Detta är en ponnyputa

4073.jpg

sålde en själv för ca 1 år sedan.....i nyskick och alla tillbehör till för 400kr (blev såld samma dag) :)

mvh Arabizar

Ingen som vet om det finns nån marknad för beg. shettissadel? Alltså en "riktig" med bom. Letar köpesannonser åt en bekant, men de som annonserar svarar aldrig.
Vi har även annonserat ut den men mkt få har nappat, ingen har köpt.
Det är ingen märkessadel, men helt OK o i jättefint skick, dessutom med all utrustning i nyskick till. Inte är den dyr heller.....

Det borde finnas en marknad för det! Jag letar själv sadel och jag bryr mig inte om det är en puta osv, utan det är mest den sortens sadel jag ser vara dyra på annons.

Jag har beställt en Wintec ponny puta i den lokala ridsportbutiken som jag inte verkar få någon gång :devil: .

Den på bilden liknar Wintecken ,vad är det för märke/var får man tag i en sådan??

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 040
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 322
Senast: Johanna1988
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 863
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans... 2
Svar
30
· Visningar
7 577
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka