Aviatrice93
Trådstartare
Sv: Överkotning.
Åhh..tack.. Någon som säger något positivt om henne...
Åhh..tack.. Någon som säger något positivt om henne...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Av alla ägare vi har i alla fall, så är det då ingen som tror sig tjäna pengar i massor på sin häst.
Och att dom sedan vill suga kronor är ju helt uppåt väggarna.
JAg vet inte vad det är för folk du träffat men har förstått även sedan tidigare att du har fördomar om travsporten.
Och i övrigt så har det ju inget att göra med TS häst.
AM
Men du vill väl veta hur det gick hos vet.? Jag kommer att skriva vad han gjorde, vad vi ska göra med henne o.s.v. Hoppas många är med och deltar...
Ok, jodå..hon går i sjukhage och använder stödlinda.....försöker väl få henne att röra sig så lite som möjligt....bara skritta omkring och beta...
Jag kan lägga in en film från ett ridpass i vintras-våras så ni kan se hur hon rör sig. Den är inte så lång men det syns lite....
Ursäkta men med det där är ingen ridbana utan en jätteknöglig kuperad hage med stenar som du sitter och rider i..Brukar du rida där???
Tyckte inte det var något fel på dendär banan. Och eftersom hästen RIDS utan PROBLEM och till och med veterinären säger att det inte kommer att påverka ridningen något. VAD är problemet?