Överkotning.

Sv: Överkotning.

Nej, nog har jag inte stor erfarenhet, men tycker det inte är nå fel på han..man får ha egna åsikter...;)

Vänta till den dagen du får erfarenhetan av att ha en helt obrukbar häst pga veterinärens miss av en spricka (obs: ej liten) i benet på rtg.. hoppas att du hinner ändra "åsikt" då. Skulle inte ens ta min häst om den så var i behov av "dödshjälp" till din veterinär. Så god är min erfarenhet & jag vet många som har samma åsikt.

Sv: Överkotning.

Medans vi väntar på när pållen blir frisk, kan jag lägga ut lite bilder på mammas häst...

Min sits....:angel:

IMGP0847.jpg

IMGP0850.jpg

IMGP0851.jpg

IMGP0854.jpg

:bump::banana:

Liknande trådar

Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 583
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 692
Senast: Ceta
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 254
Senast: qitis
·
Hästvård Någon som varit med om liknande? Har ett sto som knappt aldrig varit sjuk eller skadad, tills hon för ett år sedan skadade sig rejält...
Svar
17
· Visningar
3 070
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka