Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Harkrank?Åhh JAAAA, glömde totalt bort det som fortfarande kan få mig helt panikslagen - dom där stora flygande insekterna som ser ut som jättemyggor men dom sticker inte
Jag har tränat bort nästan helt alla andra fobier som jag haft, t.ex orm, spindlar, getingar och nålar (sprutor/blodprov) - men dessa flygande monster, näe det är full panik om jag ser en.
Jag med! Så coolt med ubåtar.Det står högst upp på min bucketlist. Helt seriöst. Jag är otroligt fascinerad av ubåtar. En båt. Under vatten. Som inte syns och kan röra sig i alla dimensioner.
Jaaaaa
Ha det tycker jag med! Jag har en helt obefogad rädsla/avsky för dem! Jag verkligen hatar dem! Men jag har stått och tittat på dem på nära håll på djurpark.Krokodiler och alligatorer. Och då menar jag filmade sådana eftersom det inte finns på kartan att jag är där sådana finns live. Tänker bara på hur det skulle vara att gå barfota ovanpå en.. (Som om och varför skulle man göra det??!)
Jag har slutat äta apelsiner eftersom de är så svåra att skala, blir kladdig och för mycket vitt. Äter sällan clementiner och liknande för de vita trådarna smakar så illa och finns i mängder.De vita trådarna/skalresterna på citrusfrukter. Apelsiner/grapefrukt skalar jag med kniv och filéar, men satsumas… ett jävla pillande för att få bort allt äckligt vitt. Hatar dessutom känslan av det på fingrarna.
Är man höjdrädd bor man antagligen inte så?Fönsterväggar som går mellan golv och tak i högre hus.
Jag vill inte gå inom inom två meter sådär från sådant läskigt, man kan ju ramla ner.
Vad är det för fel på en del arkitekter? Förstår dom inte att höjdrädda inte jan hantera sådant?
Klart att man undviker, men man kan ju besöka någon och inte våga sätta sig i soffan, eller hamna på en arbetsplats som har sådana "fönster" i sina lokaler.Är man höjdrädd bor man antagligen inte så?