Oväntade saker ni finner läskiga

Ankarlinor och kättingar till bojar som är beväxta med sjögräs och försvinner ned i mörkret i vattnet. Glipan som blir mellan båt och kaj är också en sådan där burrgrej, tanken på att ramla ned där speciellt i stadsmiljöer där det liksom är allt möjligt konstigt i vattnet och på botten och liksom nära skrovet på båten, urgh. Mvh uppväxt med båtar i skärgården och borde verkligen ha kommit över det där.
 
Ankarlinor och kättingar till bojar som är beväxta med sjögräs och försvinner ned i mörkret i vattnet. Glipan som blir mellan båt och kaj är också en sådan där burrgrej, tanken på att ramla ned där speciellt i stadsmiljöer där det liksom är allt möjligt konstigt i vattnet och på botten och liksom nära skrovet på båten, urgh. Mvh uppväxt med båtar i skärgården och borde verkligen ha kommit över det där.
Då hade du inte gillat min arbetsplats, byte av bojkättingar och linor, inspektion av kajer och bryggor, eftersök och rensningar ingick i konceptet. Man kan hitta mycket både skoj och mindre skoj på botten och oftast var det nollsikt också. :wtf:
 
Kajkanter :nailbiting: och vågor, även små vågor när det bara är så att vattnet rör på sig. Jag blir liksom yr av rörelserna. Kan inte gå nära kanten.
 
Pinnar. Inte alla pinnar, men dom som skulle kunna vara en orm tills motsatsen är bevisad. Men jag stannar aldrig kvar så länge att jag motbevisar dom så, ja, pinnar😄
 
Disktrasor (även virkade), blött papper (ffa toapapper pga smulas sönder) och rulltrappor.
Jag var en förortsunge när jag växte upp och var då van vid att åka rulltrappa pga åkte mycket tunnelbana. Men nu har jag varit lantis i nästan hälften av mitt liv och måste stå och djupandas innan jag kliver på en rulltrappa. Helst vill jag ha sambon framför mig och hålla i mig i honom. :bag:
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 394
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 306
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 185
Senast: zassoo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Inte bara musik påverkar min energi och mitt sinnes- och känslotillstånd. Jag blir även påverkad av platser. (Och träd. Och stenar. Och...
Svar
0
· Visningar
582
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp