Ubåtar, tanken på att de finns och rör sig långt ner under vattenytan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här, det är hemskt.Trä gafflar-knivar och glasspinnar i trä bara tanken på att hålla i dom och stoppa dom i munnen ger mig rysningar
Ubåtar, tanken på att de finns och rör sig långt ner under vattenytan
Wow, det finns alltså andra som inte heller står ut med detSynliga rörledningar. Framförallt i källare.
Får jättestresspåslag.
(fattar själv inte varför)
Amen!Disk. I samma sekund som maten är uppäten blir tallriken kontaminerad och måste hanteras så lite som möjligt.
På samma tema harar jag att ta varm, eller ännu värre, blöt disk ur diskmaskinen.
Åh fy! Håller med! Även tanken på att vara i en liten båt där det finns valarFartygspropeller i mörkt vatten.
ÄggsnoddNej nej, inte den. Förankringarna! Snörena, liksom. Såg att det heter ”äggsnodd” också. Men det är definitivt annan konsistens, beroende på hur utvecklade de är
Visa bifogad fil 155520
Inte heller ett fan av dessa, tänker det kan fastna smuts under. Så egentligen långa naglar över lag. Smaken är som baken men mina är väldigt kortklippta.. orkar inte skrubba och grejaJa, ryyys. För att inte tala om fejknaglar som klapprar mot bord.
Men jag får vänja mig/mamma till tonårsdotter som gillar att göra naglar.
Ja, ubåtar är så läskigt! Näver bäver att jag skulle åka en sån. Eller rymdraket!Ubåtar, tanken på att de finns och rör sig långt ner under vattenytan
Färjor, ju större desto värre
Jag skulle ALDRIG ge mig ner under vattenytan i en ubåt. Minns den lilla ubåten som försvann vid Titanic. En sådan fruktansvärt förfärlig tanke...Ubåtar, tanken på att de finns och rör sig långt ner under vattenytan
Samma här, för mig är det något med den svampiga känslan också. Använder virkade bambutrasor nu och de är inte alls lika äckligaDisktrasor! Så himla äcklad av dem och tar inte i dem öht. Hade dessutom en kompis när jag var ung som torkade sig om munnen med disktrasan som hängde i vasken
Där sa du nånting det är vell gå barfota utomhus. Är för kittlig under fötterna.Champagnekorkar/öppning av champagneflaskor.
Ballonger.
Att gå barfota på något slags smutsigt underlag, framförallt inomhus.
Att gå barfota på golv som är lite halvblött sådär, så att det mest blir lite kladdigt under fötterna