Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hade jag också en! Hon verkar vara fullt normal idag, efter vad jag kan se på hennes facebookprofil.Hade dessutom en kompis när jag var ung som torkade sig om munnen med disktrasan som hängde i vasken
Ja! Skitläskigt.Jag kan inte ha strumpor på mig under en filt eller täcke. Det är oerhört obehagligt!
Men ja!Jag kan inte ha strumpor på mig under en filt eller täcke. Det är oerhört obehagligt!
Samma härHar numera flergångs bestick i båda bilarna och handväskan så slipper man både trä och engångsplast.
Funderar på att rapportera ditt inlägg pga riktigt äckligt och håret på kroppen aldrig kommer att lägga sig igenBit ihop helt lätt om en glasspinne i trä. Dra den sen ut mellan tänderna.
Haha, men vem fan äter glass på det viset?Bit ihop helt lätt om en glasspinne i trä. Dra den sen ut mellan tänderna.
JAAAA!!! Jag står inte ut!! Jag ryser vid blotta tanken - ryser på riktigt!! TÄNK att det finns folk som stoppar bomull I ÖRONEN!!!Ta i bomull, fy f*n vad vidrigt.
Alltså inte bomullskläder och liknande, utan sån där ren bomull som ligger förpackat i plastpåsar.
Eller när man simmar i bassäng och får ett långt hårstrå över ansiktet.... Inte ens eget, alltså.....Blöta långa hårstrån som fastnar runt fingrarna. Kan hända när man tvättar håret, eller städar. Det är så obehagligt.
Vi har halva jordsäcken ligger på köksgolvet just nu. *katterna levde rövare i morse*.Åh! Att känna typ grus eller smulor på golvet när jag går omkring. Det är det värsta som finns. Kryper i hela kroppen. Går lite bättre om jag har strumpor, men helst ska golven vara skinande rena.
Och på tal om det ska jag starta dammsugaren så det får köra några varv.
Vad är äggsträngar?Äggsträngar
Jag tog upp löken häromdagen. Ställde den på bänken i köket. I morse hoppade den ner på golvet med assistans av minst en kisse. På morgonen tar vi bara matlådor ger kissarna mat och borstar tänderna. Vi plockade undan löken och åkte till jobbet.Vi har halva jordsäcken ligger på köksgolvet just nu. *katterna levde rövare i morse*.
Är det inte den äckliga vita strängen som sitter på äggulan?Vad är äggsträngar?