Oväntade saker ni finner läskiga

Garn, får rysningar på tanken att dra garn mellan fingrarna. Detta händer dock bara ibland, oklart varför jag tycker tanken på det är okej ibland och vidrig ibland 😅🤷🏻
 
Åh! Att känna typ grus eller smulor på golvet när jag går omkring. Det är det värsta som finns. Kryper i hela kroppen. Går lite bättre om jag har strumpor, men helst ska golven vara skinande rena.

Och på tal om det ska jag starta dammsugaren så det får köra några varv.
 
Ta i bomull, fy f*n vad vidrigt.
Alltså inte bomullskläder och liknande, utan sån där ren bomull som ligger förpackat i plastpåsar.
JAAAA!!! Jag står inte ut!! Jag ryser vid blotta tanken - ryser på riktigt!! TÄNK att det finns folk som stoppar bomull I ÖRONEN!!! :nailbiting:
 
Åh! Att känna typ grus eller smulor på golvet när jag går omkring. Det är det värsta som finns. Kryper i hela kroppen. Går lite bättre om jag har strumpor, men helst ska golven vara skinande rena.

Och på tal om det ska jag starta dammsugaren så det får köra några varv.
Vi har halva jordsäcken ligger på köksgolvet just nu. *katterna levde rövare i morse*.
 
Vi har halva jordsäcken ligger på köksgolvet just nu. *katterna levde rövare i morse*.
Jag tog upp löken häromdagen. Ställde den på bänken i köket. I morse hoppade den ner på golvet med assistans av minst en kisse. På morgonen tar vi bara matlådor ger kissarna mat och borstar tänderna. Vi plockade undan löken och åkte till jobbet.

Förhoppningsvis har kissarna dammsugit golvet.
 
  • Gilla
Reactions: Sel

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 157
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 015
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
24 917
Senast: zassoo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Inte bara musik påverkar min energi och mitt sinnes- och känslotillstånd. Jag blir även påverkad av platser. (Och träd. Och stenar. Och...
Svar
0
· Visningar
554
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp