Andromedae
Trådstartare
Jag läste ju senast alla böcker i våras, så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu ... Undrar om The years between har kommit än?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För de böckerna finns det alltid tid
Jag insåg när jag kollade senaste avsnittet att det är alldeles för länge sedan jag läst böckerna, så jag ska påbörja ett nytt varv under uppehållet.
Jag har läst alla böckerna och tycker att tv-serien är fantastiskt bra!Jag kan nog också tänka mig att åka dit
Hoppas verkligen att jag har fel för denna snygga karl ska väl inte vara förlorad för kvinnosläktet...
A
Erkänner att det var en dum formulering. Men jag bara tänkte att Jamie förmodligen är miljoner kvinnors heta dröm och då hade det känts lite konstigt om skådespelaren var gay. Men tro inte att jag på något sätt har fördomar mot homosexuella. Två av mina absolut bästa vänner är gaykillar och vi har känt varandra i väldigt många år. Det var bara beträffande denna rollen som mina tankar gick lite "astray".@Summerwind Tänker du på samma sätt angående andra övergrepp på film? Typ ödets ironi att Noomi Rapace är hetero (om hon är det)?
Karaktären Jaime är så söt och rar, önskar det fanns killar som han i verkligheten