Andromedae
Trådstartare
Lite kanske ... men i boken är det enklare att ignorera.Det är väl även så i boken tror jag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite kanske ... men i boken är det enklare att ignorera.Det är väl även så i boken tror jag?
Och jag läste nu på FB:s Outlander Sweden sida att nästa omgång inte börjar förrän 4 april 2015!!NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ jag har sett alla avsnitt som kommit ut än. Vad ska jag nu stilla min abstinens med innan ett nytt kommer!?
Midseason Finale! (Season One resumes on April 4th)
Vad jag har hört så är första boken uppdelad på sexton avsnitt och det är åtta avsnitt som sänds nu (jag ser på Viaplay) och det sista går nu på söndag. Sedan kommer avsnitt 9 att sändas i USA 4 april 2015 och vi får förmodligen se det dagen efter. Så det blir sex månaders väntan.....@Daff Jag antar att Summerwind syftar på när säsong två kommer Jag tror iofs inte att det kommer att bli så mycket av ett uppehåll trots allt. Om jag inte minns fel kommer serien bestå av någonstans 20-25 avsnitt och vi är ju framme vid nummer 7 ... Så lugn, @Summerwind jag trooor att det inte borde bli särskilt mycket Outlanderfri tid!
(Jag tittar ju inte via svenska kanaler så jag har inte så bra koll på det där, men rimligheten säger ju att det inte bör bli mer än typ en-två månader.)
Jag har bara läst en Lord John bok - och på svenska. Tyckte den var ganska ointressant. Måste säga att i sista boken "Written in my own heart's blood" så blev jag ganska besviken på Jamie och hans agerande när han fick reda på att Lord John och Claire haft "köttsligt umgänge". Att misshandla Lord John så och överge honom sedan tyckte jag var för lågt för "min" Jamie.@Summerwind se mitt inlägg ovanför ditt
Jag tycker att serien om Lord John fungerar på engelska. Läser man den översatt är den fullständigt vedervärdig. Just nu är jag mest nyfiken på "The space between" och allt vad som har med Michael och Janet att göra ... jag tycker att vi har fått veta alldeles för lite om Jennys familj!
(Fast min allra största favorit i serien måste nog vara Fergus och Marsali. Ser alltid fram mot att de ska återkomma.)
För de böckerna finns det alltid tidOch där kunde jag inte hålla mig längre utan beställde hem samtliga böcker på engelska. Inte för jag vet när jag ska hinna läsa dem men