Fast det är fortfarande över 2000 inlägg i det trådar som brutits ut. I många fall är dess inlägg genomtänkta diskussioninlägg som faktiskt sprider kunskap och förståelse mellan människor. Hur kan du kalla dessa 2000 inlägg för en minoritet? Hur kan du ta på dig ansvaret att tala för alla de som inte hittat denna diskussion? Varför är det ett hot mot "vad gör vi nu-tråden" att uppkpmna diskussioner bryts ut så fler kan se dem? Varför antyder du att de som inte är här ser det som ett hot mot forumet?
Umm, var sa jag att de som inte är här ser det som ett hot mot Buke? Och 2000 inlägg betyder inte 2000 användare, tvärtom är det en minoritet som skriver fler inlägg i samma tråd. Tvärtom, den här tråden borde kanske flyttas till Allmänna forumet eftersom flera, som inte läser subforum särskilt inte just det här subforumet missar den här och en del andra intressanta diskussioner.
Återigen, varför lägga över ansvaret på moderatorer utan om det kommer upp en sidospår som många tycker är intressanta och därmed tar över den ursprungliga tråden, varför inte själv bryta ut den? Hade jag tyckt att frys på balkongen hos de som får bidrag från FK varit tillräckligt intressant skulle jag gjort det.