HUR VET NI ATT DOM INTRESSANTA ÄMNENA FINNS DÅ?MEN VI SER JU INTE DOM INTRESSANTA ÄMNENA FÖR VI ORKAR INTE LÄSA TUSEN INLÄGG I EVIGHETSTRÅDARNA OCH DET DÖDAR FORUMET OM DET ALDRIG TILLFÖRS NYA ÄMNEN.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HUR VET NI ATT DOM INTRESSANTA ÄMNENA FINNS DÅ?MEN VI SER JU INTE DOM INTRESSANTA ÄMNENA FÖR VI ORKAR INTE LÄSA TUSEN INLÄGG I EVIGHETSTRÅDARNA OCH DET DÖDAR FORUMET OM DET ALDRIG TILLFÖRS NYA ÄMNEN.
HUR VET NI ATT DOM INTRESSANTA ÄMNENA FINNS DÅ?
Fast det är fortfarande över 2000 inlägg i det trådar som brutits ut. I många fall är dess inlägg genomtänkta diskussioninlägg som faktiskt sprider kunskap och förståelse mellan människor. Hur kan du kalla dessa 2000 inlägg för en minoritet? Hur kan du ta på dig ansvaret att tala för alla de som inte hittat denna diskussion? Varför är det ett hot mot "vad gör vi nu-tråden" att uppkpmna diskussioner bryts ut så fler kan se dem? Varför antyder du att de som inte är här ser det som ett hot mot forumet?Men just evighetstrådar är väl främst Allmänna tråden? Som är gjord för småprat som går i alla möjliga riktningar ibland kanske ämnen gjorda för utbrytning men oftast inte. Vad jag inte riktigt förstår är varför man ska anpassa sig till vad som verkar vara en minoritet - om man räknar den tysta majoriteten av användare (som antagligen inte ens vet att den här diskussionen pågår i ett subforum) som nöjda med situationen idag.
HUR VET NI ATT DOM INTRESSANTA ÄMNENA FINNS DÅ?
Jag vet inte fråga @Luff som började?DÄRFÖR ATT DET HÄR ÄR ETT FORUM DÄR INTRESSANTA SAKER BRUKAR AVHANDLAS OCH DET BEHÖVER MAN INTE VARA ETT GENI FÖR ATT LISTA UT, OM INTE ANNAT SER MAN ATT DISKUSSIONER NÄMNS I FÖRBIGÅENDE OCH KOPPLAR ATT DE SKETT MEN FÖRMODLIGEN DÄR MAN INTE HANN SE DEM.
Färdigskriket nu?
... när det dessutom bidrar till en mobbingliknande stämning där vissa upplever att de exkluderas.
Vi ser det ju i de utbrutna trådarna och ibland i chattrådar om man går vilse in i dem.HUR VET NI ATT DOM INTRESSANTA ÄMNENA FINNS DÅ?
Och om det bryts ut så är det väl ett stor ickeproblem som nu har diskuterats i 18 sidor.För att det i omtalade fall bryts ut ur evighetssörjan och blir intressanta och relevanta diskussioner?
Min satsning.
Det här kanske är en del av problemet, en del medlemmar skriver inte på forumet för att diskutera och stå för sina ståndpunkter utan för att upprätt hålla en slags social kontakt. Jag ser ingen som hävdar att det är en skyddad verkstad i evighetstrådarna. Däremot är det många som upplever att de inte har något bra diskussionsämne men gärna vill småprata lite.Jag tycker det blir väldigt snett när så många i den här diskussionen tydligen ser evighetstrådarna som skyddad verkstad. Där somliga anser att man ska/kunna avhandla saker som får stå oemotsagda och bara ska glida förbi till skillnad från att diskuteras (detta är ett diskussionsforum). Det är för mig ett Dagboksinlägg, där man själv kan redigera i kommentarerna.
Väljer man att lägga text på ett offentligt forum kan man inte längre bestämma över det man lagt ut, om man inte lägger det i Dagbok och raderar inlägget när man så känner för.
När blev evighetstrådarna skyddad verkstad och varför? Och just detta fenomen gör ju att flera känner sig ovälkomna i dessa trådar som verkar vara klubben för inbördes beundran.
Men om dom bryts ut så har vi väl ett ickeproblem som diskuterats i 18 sidor?Vi ser det ju i de utbrutna trådarna och ibland i chattrådar om man går vilse in i dem.
Och om det bryts ut så är det väl ett stor ickeproblem som nu har diskuterats i 18 sidor.
Stackars skitpratarna?Ibland undrar jag om det är det som skaver mest när chatt-trådarna ifrågasätts, det är såklart jobbigt för de stackars skitpratarna att inte få ha lika skyddad verkstad längre.
Stackars skitpratarna?
Just det blev ju ett stort problem efter som hon blev så fult påhoppad! Men senaste 16 sidorna har ju handlat om utbrytningar i stort.Men Jesus Amalia. Läs trådstarten. TS har jätteproblem. MED ATT DET BRUTITS UT ur en annan diskussion.
¨Du anser att det är OK att förminska TS upplevelse så alltså? Även om jag inte delar TS uppfattning tycker jag ovanstående är VÄL grovt.
Just det blev ju ett stort problem efter som hon blev så fult påhoppad! Men senaste 16 sidorna har ju handlat om utbrytningar i stort.
Vadå ingen svarar?Jag vet inte fråga @Luff som började?
Men det är så intressant att flera skriver att dom inte orkar läsa evighetstrådar men ändå VET att det är fullt av intressanta ämnen som diskuteras där.
Och när dom som skriver i dessa trådar frågar om det så kan ingen svara.
Helt OT för tråden - men hoppas att du orkar komma tillbaka till varulvslekarna någon gång, jag tänker på dig lite då och dåBra för dig men jag undviker evighetstrådarna av delvis samma orsak som jag håller mig borta från valulsvlekarna som jag faktiskt vill vara med i. Min hjärna kan inte hantera dem längre, den är för trasig.