OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Vet ni vad? Det är svalt i min lägga, så jag ligger på soffan under täcket. Så vet ni det. :D

MYSIGT!!!!!

Jag förstår inte alls! Jag menar, Svansson går ju runt i födelsedagskostymen hela tiden utan att skämmas, så varför skulle inte jag få?!

*kl*

Jag har promenerat, städat mitt rum och tränat hunden.
Skall också träna lite senare idag: det är himla varmt ute :eek:

JAG ÄR SÅ JÄVLA BAKIS!

guuuuuhhuuud vad det är synd om mig idag. SÅ SYND OM MIG.

jaaa, blås på mig! mina fötter är så ömma - jag gick från stadshuset till gamla stan (nästan slussen) i 12 cms klackar!! och sen dansade jag heeeeeela natten.

mycket trevligt bröllop och förvånansvärt stämningsfullt :) trodde stadshuset skulle va trist och formellt men det var superfint verkligen. och SÅ kul att ha den australiensiska delen av släkten här och att fira med alla vänner :)

Stackars, stackars :(
Yyyyyl!

Men det låter himla fint, speciellt med australiensare och vänner. Kan man påstå att det var värt det, eventuellt?

Det var otroligt värt det :) Och snart kommer mina föräldrar med McD-mat till mig :D Yaaay! Things are looking up! :D

Äsch, du är inte en dag för gammal! Om kroppen försöker övertala dig till nåt annars så ge den en käftsmäll och tala om att den har fel! :D

Sniffe: Åh men FINA PÄRON! Min mamma kom med cola, nyponsoppa, rostbröd och glass till mig i veckan när jag var sjuk. De är för jefla bra att ha ibland, di gamle :love:.

Haha. Det är väl kanske snarare så att kroppen inte tycker om när det bara blir 2-3 timmars sömn per natt och en massa festande på det... Framför allt inte när det gått i den stilen under en vecka innan festivalen också. :p Meeen jag har ju all tid i världen att ta igen mig på nu, så jag ska inte klaga! Det har helt klart varit värt det, sjukt kul!

Dessutom träffade jag en snygg och mycket, mycket trevlig man med hatt igår. :angel:

Jaaa! Tack gode gud för föräldrar och McD! Min mamma har räddat mig många gånger när jag legat bakis kan jag säga! Finns inget bättre när man är bakfull än en vanlig hamburgare från McD, en stor pommes och en stor cola. GUUUHUUUD SÅ GOTT DET HÄR ÄR.

Och vilken fin lite mamma du har! Sån räddning att ha snälla päron när man är sjuk :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 623
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka