Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jaaa, blås på mig! mina fötter är så ömma - jag gick från stadshuset till gamla stan (nästan slussen) i 12 cms klackar!! och sen dansade jag heeeeeela natten.
mycket trevligt bröllop och förvånansvärt stämningsfullt trodde stadshuset skulle va trist och formellt men det var superfint verkligen. och SÅ kul att ha den australiensiska delen av släkten här och att fira med alla vänner
Äsch, du är inte en dag för gammal! Om kroppen försöker övertala dig till nåt annars så ge den en käftsmäll och tala om att den har fel!
Sniffe: Åh men FINA PÄRON! Min mamma kom med cola, nyponsoppa, rostbröd och glass till mig i veckan när jag var sjuk. De är för jefla bra att ha ibland, di gamle .
Haha. Det är väl kanske snarare så att kroppen inte tycker om när det bara blir 2-3 timmars sömn per natt och en massa festande på det... Framför allt inte när det gått i den stilen under en vecka innan festivalen också. Meeen jag har ju all tid i världen att ta igen mig på nu, så jag ska inte klaga! Det har helt klart varit värt det, sjukt kul!
Dessutom träffade jag en snygg och mycket, mycket trevlig man med hatt igår.
Jaaa! Tack gode gud för föräldrar och McD! Min mamma har räddat mig många gånger när jag legat bakis kan jag säga! Finns inget bättre när man är bakfull än en vanlig hamburgare från McD, en stor pommes och en stor cola. GUUUHUUUD SÅ GOTT DET HÄR ÄR.
Och vilken fin lite mamma du har! Sån räddning att ha snälla päron när man är sjuk
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.