OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

MED HATT?! :nailbiting: (<---det där är lätt min nya favvosmiley)

Låter fett värt, alltihop! Vilken festival är du på?

Sniffe: Ahmen mums vad gott! Finns inget bättre än McDonalds på bakfyllan.

Jaa, hon är fin. Speciellt nu när vi inte bor under samma tak. Vi älskar varandra mycket bättre på lite lagom avstånd.

Det brukar vara så! Känner inte nån som inte fått bättre relation till sina föräldrar när de flyttat ut. Inte föräldrarna alltså. Utan barnen. Äh. Du vet vad jag menar.

Men gud vad jag ännu mer vill gifta mig nu! ÅH vad jag älskar bröllop! Det är så romantiskt och fint verkligen! ÅH.

Jaaa, med hatt! :D Det var ju typ lite därför jag började prata med honom... :angel:

Putte i Parken var det, alldeles perfekt med promenadavstånd hem till frukost och dusch när man vaknar. ;)

Ja, jag kände det redan under min sväng i amerikat, att det var mycket lättare med mamma när det var i lagom doser. Nu åker jag till och med dit frivilligt emellanåt ;)

Jag förstår det! Jag vill gå på en miljard bröllop men ingen jag känner gifter sig. Det är ju så fiiiiiiint!

:D

Ja men visst är det såå himla fint!! :love: Jag älskar bröllop, gud så fint det är alltså. Jag har turen att få gå på ett till i sommar. Ska bli grymt fint! :) Säg till dina vänner att dom får ta en för laget liksom. Dom får rappa på lite så du får gå på bröllop. Det är väl det minsta dom kan göra!?

+1 på att gå på bröllop. Det är så vackert! :love:

Har ni tänkt ut era bröllop i förväg? :D

Jag veeeet, men bland mina vänner som är i giftasålder så är en stackare rätt ny på marknaden igen efter ett 12 år långt samboskap och den andra vägrar ju att gifta sig. Resten är liksom lite för unga än.

Satte hoppet till mina bröder, men den ena försöker jag fortfarande sälja till diverse bukare/vänner jag snubblar över och den andra är visserligen stadgad med sambo och två knoddar men "glömde" berätta att de förlovat sig. De kommer nog "glömma" berätta att de gift sig en tisdageftermiddag i oktober också... Typ så. :grin:

Näh, eftersom jag ska dö ensam så brukar jag roa mig med att planera andras bröllop. Det är jag mycket duktig på! :D

Ahmen så ferpäkt! :love:

Fint väder har ni väl haft också? (Gud jag börjar bli som pensionärerna, pratar konstant om vädret...). Och är denna nya hattman nåt att hänga i granen då?

Men åh. Då har du två alternativ: nya vänner eller börja gå på okändas bröllop. Simple as that.

Jag har börjat dagdrömma om förlovning och bröllop. Min systers bröllop igår fick mig att känna att man verkligen kan göra hur man vill, att man inte måste göra på ett särskilt sätt. Igår gick vi i familjerna och så syrrans bästa vän och min svågers bästa vän till stadshuset för vigsel och fotografering och sen mötte vi upp alla vänner för en avslappnad middag på en irländsk pub. Sen drog vissa hem och resten av oss gick och klubbade tillsammans. Avslappnat och SÅ roligt. Så himla skönt att verkligen känna att man kan göra som man vill, att det kan bli bra även om man inte har värsta traditionella grejen.

Jag vill ha nåt mellanting tror jag. Så länge det är med vänner och familj och känns avslappnat men fint så skulle jag vara nöjd :)

Mycket fint väder! Onsdagnatten ösregnade det dock, men det gjorde inte så mycket, vi var uppe och spelade fotboll till klockan sex på morgonen. :D Men efter det har det ju varit riktigt fint, vilket syns tydligt på mina vänner som somnade i solen igår...

Jag vet inte än. Skittrevlig som sagt och vi bytte nummer, så förhoppningsvis får jag reda på det en annan dag... ;)

Så får det bli! Jag får bli en wedding crasher! :idea:

Det låter så sjukt fint alltihop! Och jag håller med, man får faktiskt göra precis som man vill. Och det är bäst. Om jag någonsin hittar någon jag vill gifta mig med och som råkar dela den känslan så vill jag också ha ett mellanting tror jag. Jag drömmer liksom om fin klänning och sånt, men sen vill jag ha röjarfest och en sjukt rolig tillställning istället för stel middag tror jag. Inte för att middagar måste vara stela, men ja, du fattar.

Nej. Jag är lite sådär halvskeptisk till att ligga med folk i slutet på en festival faktiskt. :p Dessutom hade inte han tillgång till campingen och bodde hemma hos en kompis under helgen så det vart inget med det.

Jag fattar precis!

Min spanjor är blygare än blygast. Om vi nånsin gifter oss [jag friade till honom på skoj senast vi sov ihop. han blev glad. jag kände mig ond] blir det definitivt ingen stor stel middag utan måste vara nåt mer avslappnat än så. Å andra sidan har han ENORM spansk släkt så ja, hur fan det skulle gå ihop vet jag inte.

Fin klänning är dock viktigast! Och nån som kan fixa mitt gollumhår så det ser lite fint ut för en gångs skull.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 626
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka