OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Är du bra på fyllebiljard? I så fall tror jag att vi kan vara soulmates.

Rådslår enbart om transportmedel, jawohl! Billigast samt smidigast, typ. Åker vi tre (dvs om brorsan ska åka upp) så blir ju bil billigast. Annars är det mer tricky!

Låter ju mindre fint att vara hungrig... Jag har precis käkat en slags tacos, minus bröd. Gott. Mmm. Nu ligger jag raklång på soffan och borde packa in grejerna i matlådor, orkante. Borde skriva upp hur jag jobbar kommande veckor, orkante. Väntar lite halvt på att en polare skulle smsa och säga att hon är hemma, men hon sa förut att hon trodde hon skulle vara hemma till kl 18 och det var hon ju uppenbarligen inte. Så det blir nog inget ikväll (orkante).

Har aldrig testat fyllebiljard men kan tänka mig att jag är GRYM.

Ragga med brorsan och kom kom!! Jag och Mammas slåss om vem ni ska bo hos [dvs, vi vill bägge få ha er :D] så ni är SÅ välkomna ska ni veta!

Åh vad god din mat låter! Vad som helst vore gott nu. ÅH. Hade jag varit hos min syrra hade min kära svåger gjort en riktig fry up till mig med bacon och ägg. ÅH SÅ GOTT.

nu svälter jag istället. svääääälter.

orkante beskriver mig rätt bra. har fortfarande inte duschat (äckel.com).

Men då måste vi prova fyllebiljard! Det är en av mina största talanger i livet! Kan tänka mig att du också är ytterst begåvad!

Jag ska ragga! Just nu svarar han inte ens på sms från mig (as). Men han lät försiktigt positiv till idén sist. Och ni behöööööööver inte slåss, det finns gott om Göteborgare åt er båda. :D

Ring dem och tvinga dem till hemleverans?!

Äsch jag har heller inte duschat.

Jag tror jag har plockat fram en mjukare Lård. Jag gillar mjukislård. Hon är rätt soft.

Men JA it's on kan jag säga!!! Så on!

Om han inte vill samåka: screw him och komsi komsi med tåg båt eller buss eller bil eller kamel eller häst eller hybridåsna. BARA KOM! Snela?

Min svåger gör inte hemleveranser tydligen. Jävla snubbe alltså. Värmer istället en pizza. Note to self: Handla mat din jävla idiot! Du svälter ju!

mjukislård låter mucho fint tycker jag :love:

Hybridåsnor is the shit!

Är för övrigt stolt över mig själv för att jag gjort nåt jag aldrig vågat förut: Bjudit in folk till ett evenemang via Facebook :) Ibland måste man våga pusha sig själv lite :)

Ja men faktiskt! Hade aldrig gjort det för två år sen.

+ el mammsi

Klart vi kommer! Inget snack om saken. Brollo kan ta sig i brasan om han nu inte behagar följa med.

Aj cänt vejt tu se ju! :love:

Jag tackade ja med en gång, märkte du det? :D bra jobbat att göra det. :)

Lårdo, dt blir fedt najs! ;)

Ja, och jag blev mucho glad! :) Och tack, känner mig mycket bra :D Nu kommer jag bara oroa mig för att alla hoppar av dagen innan :p

Låter dumt med skit, men vilken jefla helg vi ska ha! Och som vi ska skryta om det efteråt! Heja oss! :love:

Mams, d vet du gmn!

(Kräks rakt fram bara av att skriva så ens på skoj. My eyes!)

KL
Hahaha åh, jag älskar mina föräldrar ibland. Ser på deckare, och mamma pysslade med lite annat i början så när hon var klar frågade hon vad som har hänt. Pappas svar: Nån har dött.

:D:rofl::love:

Äh, klart de inte gör. Släpar mig dit om jag så har magsjuka och du kommer att bli SÅ glad! ;)

Lårdo, träning ger färdighet. Eller utstuckna ögon. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 628
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka