OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

svar ja på lejon!

vi ska ha en grym jefla helg kan jag säga!! och och och jag kommer va typ nytatuerad när ni kommer så då får ni se min förhoppningsvis jättefina tatuering :D

Haha! Gör gärna det kära du! :D :D

Hedinn: Haha! Gud så gulligt!

Åh, vad blir det för tatuering? Jag hoppas verkligen, verkligen att jag kan komma och ska göra allt jag kan för att ordna så det funkar!

Du, det blir nåt så fantastiskt som fåglar på min arm :) tre stycken ska vara på insidan av min vänstra arm. Och inga vanliga svalor eller nåt utan ascoola tingatingafåglar :D

caaaaan't wait kan jag säga! :D jag älskar tingatingafåglar, dom är så jävla coola tycker jag :love:

en konstform från tanzania :) alla andra djur är asfula men fåglarna är grymma :love:

29428HEY.jpg

shukuru_buffalo.jpg

Jag är också lejon!!! Då kan vi ju tyyyyp påstå att vi firar oss båda (inte för att steala din thunder!)! Och då blir det dubbelt awesome!

Fedt jefla grym helg, punkt.

Nån mer vaken?
Ligger i våran svala bäddsoffa och lyssnar på en pigg mini :p
Bra att han vaknade nu dock, då kunde jag lägga mig nere istället (min mob vill ändra istället till idstället O_o ) mycket svalare där.
Fast han får ju gärna somna ju ;) men han gäspar alla fall så det finns hopp.

Tingatinga är barnprogram också ju :p

Tinga tinga tales! Hela programmet är ju gjort i tingatingastil :)

Jag är vaken, är för arg för att sova.

Nä. Är fortfarande vaken. Det suger.

Jenka: är arg över att världen är så gräslig.

Kan inte heller sova, har två flugor som irriterar mig, det är varmt och jag har haft årets sjukaste dröm. Var riktig lättad när jag vaknade (för 6456 gången) och låg i vårt vardagsrum. Gick och lade mig vid halv ett, somnade efter två någon gång och har vaknat ett antal gånger.

Drömde att jag och mini låg i ett rum och sov, eller han sov alla fall.
Sambon sov på övervåningen precis som nu, men hans täcke låg kvar på sängen jag låg i. Allt i rummet var vitt, utom sambons täcke som var hans vanliga.
Jag låg fullt påklädd i sängen av någon anledning och min säng stod och skakade som bara fan. Nästan så jag ramlade ur och ändå kunde jag inte röra mig. Kunde inte få fram några ljud heller, inte kontakta sambon på mob, ingenting.
Så fort jag försökte frös mob och jag fick fram någon konstig film på en stor ödla i något konstigt rött landskap.

Sedan satt jag upp i sängen och såg sambons täcke flyga upp från sängen och bres (kan man säga så?) ut framför minis säng. Började framträda något stort ansikte på täcket men då blundade jag. Försökte skrika men det gick inte, fick inte fram minsta ljud. Sedan vaknade jag.

Niffe: ja :) rätt kul och titta på

Senast ändrad:

Åh vad fina! Nu är jag också sugen på att tatuera tingatingafåglar :p

Kan du inte slänga upp en bild sedan hur det blev? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 628
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka