Sv: OT tråden nr 14
Kan inte heller sova, har två flugor som irriterar mig, det är varmt och jag har haft årets sjukaste dröm. Var riktig lättad när jag vaknade (för 6456 gången) och låg i vårt vardagsrum. Gick och lade mig vid halv ett, somnade efter två någon gång och har vaknat ett antal gånger.
Drömde att jag och mini låg i ett rum och sov, eller han sov alla fall.
Sambon sov på övervåningen precis som nu, men hans täcke låg kvar på sängen jag låg i. Allt i rummet var vitt, utom sambons täcke som var hans vanliga.
Jag låg fullt påklädd i sängen av någon anledning och min säng stod och skakade som bara fan. Nästan så jag ramlade ur och ändå kunde jag inte röra mig. Kunde inte få fram några ljud heller, inte kontakta sambon på mob, ingenting.
Så fort jag försökte frös mob och jag fick fram någon konstig film på en stor ödla i något konstigt rött landskap.
Sedan satt jag upp i sängen och såg sambons täcke flyga upp från sängen och bres (kan man säga så?) ut framför minis säng. Började framträda något stort ansikte på täcket men då blundade jag. Försökte skrika men det gick inte, fick inte fram minsta ljud. Sedan vaknade jag.
Niffe: ja
rätt kul och titta på