OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

På tal om att vara vaken på nätterna, helvete vad jag drömt mardrömmar inatt! Trodde jag skulle sova som ett litet barn när jag äntligen fick sova i säng en hel natt igen istället för ett par timmar i tält, men icke. Slutade med att jag fick gå upp och lägga mig i soffan istället för jag vaknade med panik, tårar i ögonen, hade svårt att andas och kunde omöjligt somna om. Fruktansvärt onödigt.

Du också?
Jag hade också mardrömmar i natt, en kompis också.
Var det nåt speciellt i natt eller? :p

Min första tanke imorse var ju fullmåne, men det var tvärtom - omåne! Så börjar fundera på om det kan ge samma effekt? :p

Kanske det :p

Den här dan suger. Så hårt det bara går. :meh:
Ungarna är totalt stendöva båda två, krigar med mig och med varandra, stora sonen har varit totalt sjövild hela dan, mer än vanligt och verkar göra allt tvärtemot vad jag säger.
Tappade en mugg i golvet så den gick i tusen bitar, så nu är vi en bra temugg fattigare.
Sitter ute nu så ungarna får leka lite och varenda jädra insekt tycks ha bestämt sig för att krypa på just mig. :banghead:

Vill bara köpa en stor påse godis och tycka synd om mig själv.

Åh vad fina! Nu är jag också sugen på att tatuera tingatingafåglar :p

Kan du inte slänga upp en bild sedan hur det blev? :)
Åh, en till som gillar dem! :) :D Jag återkommer absolut med en bild men då får du lova att kika in i tråden senare också för jag tror du är den enda som är intresserad ;) Ska göra den den 20/8 - SÅ nervöst!!

Jag är fortfarande arg idag men framförallt är jag jättetrött. Och lite less på världen och att det är som det är. Träffade dock min kära äldsta syster idag och hon är så underbart genomfeministisk och förstod precis hur jag kände utan att jag ens sa nåt.

Är du fortfarande arg?

Mirre: jobbigt med värdelös sömn och dålig dag!

Fixar med nya datorn, känner mig lite förvirrad i Windows 8...
Windows 8 SUUUUUUGER! SUuuuuUUUUUUGER!

Kunde jag få ur skiten ur min dator och få dit Windows 7 istället vore jag lycklig kan jag säga.

Absolut! Så länge han inte gör den asfult, får då kan du få en bild på min stump efter att jag karvat av mig armen.

Hittar du nåt kul? :)

Jag äter kiwi, läser på buke och redigerar bilder från westerntävlingen i lördags! Tar igen mig efter dagens höskörd.

Tråkigt! Eller bra kanske för att spara pengar? ;)

Jag har typ noll och nada pengar att röra mig med i sommar. Typ halva CSN i maj, inga pengar i juni, inga pengar i juli, kanske lite pengar i augusti om min arbetsgivare får ändan ur vagnen och faktiskt ger mig pass att jobba...
Har god lust att bara strunta i att jobba när det är så satans segt med schemaläggningen. Jag har inte skrivit något avtal så jag har god lust att bara säga att jag inte kan jobba längre.

Bara det där att jag behöver pengarna dårå :p

Jag har jobb hela augusti ut, sen plugga och jobba i höst.

Tänkte se om jag hittade ng klänning till fredagen aw.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 634
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka