OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Tråkigt att de får ordning på ditt schema. :(

Men en lite fråga. Vad sysselsätter du dig med? Har inte heller något jobb och håller på att gå under av uttråkning.

Ja, jag förstår inte hur svårt det kan vara liksom :p

Jag tränar ganska mycket, springer, cyklar och tar långa promenader. Målar lite fönster. Ligger och läser någon bok. Ska börja plugga också, har en omtenta i slutet på augusti, så där går det en del tid ;) Har tyvärr inte speciellt många vänner att träffa så lite ensamt är det. Just nu är medryttarhästen skadad också, så någon ridning blir det inte.

Men jag håller med om att man blir lite uttråkad. Hur gick det med intervjuerna du skulle på? :)

Tror jag med.

Skulle behöva gå och lägga mig 22 om jag ska få mina timmar. Nackdel är inte trött. Sov till 10 idag.

taaaack! har choklad men mår bara illa :/ är övertrött, har snoront i magen och mår lite lätt illa. sugigt värre :(

zass: tack kära du!

imorgon ska jag ut med fin kusin och vakta päronens hus och katter. förhoppningsvis mår jag bättre då och kan äta massa gott :)

:)

Jag röstar för övrigt för mer balkonghäng i augusti! :)

Jaaa, jag vet men jag har fullt upp tills jag drar nästa vecka och sen är jag ju inte tillbaka förrän då. Men ja, jättetrevligt och vi måste göra om det när jag är tillbaks.

Ni får underhålla balkongen tills jag är tillbaka!

Ja, jag förstår inte hur svårt det kan vara liksom :p

Jag tränar ganska mycket, springer, cyklar och tar långa promenader. Målar lite fönster. Ligger och läser någon bok. Ska börja plugga också, har en omtenta i slutet på augusti, så där går det en del tid ;) Har tyvärr inte speciellt många vänner att träffa så lite ensamt är det. Just nu är medryttarhästen skadad också, så någon ridning blir det inte.

Men jag håller med om att man blir lite uttråkad. Hur gick det med intervjuerna du skulle på? :)

Ungefär det som jag gör också, men jag tycker det blir så tråkigt i längden. :( Borde också plugga, så examensarbetet blir klar det här årtiondet.

Med det första jobbet blev det ett nej. :( Men på det andra skulle hon höra av sig i augusti, så förhoppningsvis blir det en andra intervju då. Men det beror lite på hur mycket projekt de får in om de skulle kunna anställa någon.

Tatueringen blir säkert awesome! En annan har för mycket häng för att ens tänka tanken på tatuering på överarmen :p

På tal om att sova, jag sov uselt inatt med, snälla kan jag inte få somna i tid och sova utan att vakna 50 gånger?

Äsch, häng schmäng. Kör ändå! Min ska dock sitta på underarmen (vad jag än förvirrat kan ha skrivit), inte överarmen :)

Jag håller en tumme för att du får sova, så håller du en tumme för att jag får sova. OK?

Ja det blir ju lite halvtrist i längden. Eftersom jag inte har några pengar kan jag heller inte hitta på något, det suger ju lite. Den här veckan är sambon ledig så då hittar vi på lite grejer tillsammans, alltid något.

Hoppas att det blir något med det andra jobbet! Huu jag bävar inför att söka jobb efter examen... Men det är typ 4 år tills dess så jag kan nog lugna mig lite :p

Jag kan också hålla sov-tummar! Har en del sömn att ta igen själv så jag skulle väldigt gärna vilja få sova ordentligt en natt nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 634
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka