OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Nä precis, såna här sovproblem kan jag stå ut med :p

Förlåt..? :D Men du, det är inte lång tid kvar innan ni flyttar ihop ju!! Även om jag förstår att det känns som att tiden sniglar sig fram, jag vet hur det känns. Men snart snart :D

Eh, jo... :angel: Men jag har inga pengar. Så jag tänker mig typ en vanlig filt i påslakanet, borde funka.

Ska fundera på om jag kan förlåta dig. Ska fundera länge. :p ;) Jaaa, snart så. Tio dagar (but who's counting?) tills jag är där och sen en månad ihop. Sen en MÅNAD (buhuuuu) ifrån varandra och sen ihopflytt. Kan inte fatta att det nästan bara är två månader tills vi blir sambos. Helt jäkla otroligt.

Filt i lakan blir nog bra ska du se :)

(jag är också fattig för övrigt, yay oss! Har 1600 på kontot :D)

Får jag vara med i fattigklubben? Jag är arbetslös sen en månad tillbaka och har nyss varit på festival. Men sååå värt och jag mår så sjukt bra ändå! :D

Åh, har du haft liknande problem? Visst är det HEMSKT! När det är som värst blir jag rädd redan när jag borstar tänderna, eftersom jag vet vad som komma skall. Och då får jag det definitivt eftersom jag är spänd och orolig.

Nu har jag bestämt mig för att broccolin kommer lösa problemet så nu är det så punkt slut. Jag tänker tro på det och därför känna mig lugnare när jag går och lägger mig :)

Ja, jag hade jättesvår nattskräck när jag var liten och skrek eller gick i sömnen typ jämt. Det kommer jag dock inte ihåg och jag tror inte heller det var kopplat till mardrömmar. Dagen efter kom jag ofta inte ens ihåg att jag skrikit eller gått i sömnen.

Sen under tonårstiden fick jag horribla mardrömmar om allt möjligt, får rysningar bara jag tänker på dem eftersom det var så hemskt. Vaknade rätt ofta då med av att jag skrek i världens jävla panik, som att någon höll på att döda mig. Dock gick det över nånstans efter jag fyllde 20, har bara haft något enstaka "återfall" sen dess.

Mardrömmarna när man är på väg bort från sängen är värst tycker jag också. Har vaknat till många gånger när jag står på golvet mitt i ett flyktsteg och ibland har jag till och med hunnit öppna sovrumsdörren innan jag fattar var jag gör.

Verkar klokt att lita till broccolin och känna lugn redan innan insomningen :)

Åh fattigklubben kan jag också vara med i :D

Jag vill ha en hund! Nu!
Var ute och gick nyss, mötte en man på trottoaren inga konstigheter, men när jag vände mig om vänder människan och kollar på mig och börjar gå efter mig :crazy: Nojig? Ja kanske men tycker sådant är asläskigt, blev en ofrivillig springtur där också. :crazy:

Ja, alltså nu när jag är van vid att ha sovsällskap så förstår jag inte hur jag klarade mig ensam förut :p Får inte mardrömmar ofta alls, men har ofta svårt att komma till ro och då hjälper det att krypa upp intill sambon och skeda lite eller kramas :love: Fast ibland är det såklart skönt att bara vända sig och sova själv ;)

Niffe, joina fattigklubben du! :D

Jo, jag är sån som helst sover "själv" också, alltså även om jag har nån med i sängen så myser jag gärna på kvällen men när det är dags att sova så vänder jag mig gärna om och sover lite fritt så att säga. Men när man vaknar efter en mardröm är det myyyycket trevligt att sova nära!

Kl

Själv är jag nojig för att jag inte tillhör fattigklubben! Legoland borde ha dragit pengar för bokningen typ förra veckan, men icke. Blir nojig att det blivit något fel och att vi inte har något rum... borde ringa och kolla men hallå - danska? :p

Ja hela natten vill man ju inte ligga och kramas, det blir lite väl mycket. Men en stund innan man somnar och så ifall man vaknar mitt i natten, det är grejer det :D

Haha prata engelska? Skulle tro att de som jobbar med kundkontakt på Legoland kan sånt. :D

du, jag vaknar på nätterna av att jag har en spanjor PÅ mitt ansikte :D han skedar mig och håller om mig helt otroligt och har alltså sitt ansikte på mitt. jag knuffar bort honom men sen är det samma visa igen :D han är så rar men gud så varmt det blir!

wysiwyg: åh gud så hemskt! då förstår vi verkligen varandra. skönt att det gått över (?)!

angående ekonomi allihop: mammas - ring legoland! alla andra: yay, vi är fattigklubben :D

hedinn: klart du var värd festival!!

+ zass, ah det funkar nog. Jag vet inte vad det är men just danska har jag jättesvårt att föestå. Riktigt pinsamt på jobbet ibland när jag verkligen inte fattar. Får ringa någon dag. :) eller maila. :angel: ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 635
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Menskopp
  • Åderbråck efter graviditet

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat