OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Danska är svårt! Talat, i alla fall. Skriven danska är lättare men jag förstår ICKE om någon försöker prata med mig på danska.

Svar ja!

Just när han gör det blir jag ju SÅ suckig och pustig men nu saknar jag det som FAAAAN.

:D

Spanjor spanjor var är du?

I Spanien.

Buhu.

Nu ska jag gå och sova! Jag och min kära Mrs Broccoli :love:

Jag hade blivit galen jag. Höll på att dö när jag dejtade en som ALLTID skulle ligga halvt på mig, hela nätterna dessutom. Fick ju knappt sova alls och vaknade alltför ofta med känslan av att jag inte kunde andas.

Hoppas du får sova inatt då, och att Mrs Broccoli gör sitt jobb ordentligt om hon behövs! Gonatt!

Nej, vad jobbigt för dig! Jag skedar gärna, hela nätterna, så för mig är det inte så farligt. Vaknar om det blir för varmt, knuffar bort honom, somnar om. Det gör mig inget. Det är bara en underbart märklig känsla att vakna av att ha nån kind tryckt mot sin egen. Han gör det i sömnen och inte med flit.

Godnatt godnatt! Broccolin hälsar!

Ska också sova snart, hoppas jag får det också utan läskiga drömmar.
Brukar inte ha mardrömmar men den i natt var otäck, kändes så verklig.
Inte kunde jag krama på sambon heller, jag gick ner med mini när han vaknade så vi låg nere och sambon uppe. Hoppas mini sover hela natten nu.

niffe: Låter ruskigt obehagligt det där, hoppas den söta broccolin hjälper så du får sova.

Usch vad jobbigt! Jag drömmer massor, även mardrömmar, en brukar inte ha några problem att inse när jag är vaken.

Kl
Vaknar kl 5 på helt fel sida. Och nu är jag hungrig. Suck.

Godmorgon :)
Mini vaknade tvärpigg halv sex, tjoho...
Nu verkar han trött igen dock så hoppas han ska somna igen.
Jag är också hungrig, jag som vill sova ju :p

Puss kan du vara själv.

Alltså. Hur stor jäkla lägenhet bor du i egentligen?! Jag skulle vara lycklig för 10 extra!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 636
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka