OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

KL
*klickklickklick*
"Kan du sätta din telefon på ljudlöst, snälla?"
"Nej varför det?"
"Därför att du har knappljud på och det stör när jag försöker se på film"
"Men jag vill ha knappljud. Och jag måste ju höra när du ser på film"
"Alltså... Knappljud? Really?"

Ja, vi beter oss ungefär som treåringar :cool: (Kan tillägga att det var jag som såg på film)

Förstår din irritation! Förstår inte varför man måste ha ljud på telefonen. Min är på ljudlöst jämnt.

Jag håller med. När jag cyklar i motvind blir jag på fullaste allvar arg på vinden och tänker att nån jävlas med mig för varje vindpust.

Så måste det ju vara? Världen kretsar väl kring mig? ;)

Jag har konstaterat att asiater (eller åtminstone kineser) har väldigt små rumpor.

/Hon som fått en jättesöt och mysig klänning av sin mamma, som passar utmärkt, men som hon inte kan böja sig framåt i när det finns folk i närheten...

JAG ÄR SÅ JÄVLA LESS och ARG. Jävla skit skit skit fan fan skit.

Är det för mycket begärt att folk som man umgås med ska låta bli att sitta och slänga ur sig helt värdelösa kommentarer om folk? JAG FATTAR INTE HUR SVÅRT DET SKA VARA.

Jag är så jävla less! Folk är så trevliga och bra och roliga och smarta och starka och coola och icke-rasister och icke-homofober och sen säger dom saker i stil med "Vafan, det där var för illa, hon ser ju hur horig ut som helst [tjej på TV]?".

JAG VILL INTE LYSSNA PÅ ERA SLUT SHAMIGA KOMMENTARER OM ANDRA TJEJER GÅ OCH DÖ TACK

(nästa som kallar en tjej "billig" när jag är i närheten kommer fan få en jävla tånagel i sin drink I SWEAR TO GOD)

Jag förstår dig, fullt ut. Nog för att jag också kan kommentera folks klädval och liknande, men absolut inte på det sättet!

Men seriöst - det är 2013. Hur kan folk fortfarande kalla tjejer i korta kjolar för horor? Är det här jävla Iran eller? HUR kan man ens kalla en annan tjej för hora eller billig? Jag skulle fan aldrig göra det och vill fan slippa umgås med folk som gör det. Hur är man funtad liksom?

Det här är dessutom en bra tjej, en tjej jag verkligen gillar :(

Jag blir alltid så chockad över när folk jag tycker om som jag tycker verkar smarta och bra sedan visar sig ha såna ruskiga åsikter om just tjejer.

Jag orkar inte. Jag skiter i hur folk formulerar sig, jag orkar inte med folk som ens tittar på tjejer och tänker "billig/hora/slampig brud borde klä sig bättre" HUR tjejen än ser ut.

:(

Alltså det är väl en sak om man tänker att "sådär skulle inte jag klä mig" (för att jag passar inte i den typen av kläder/tycker de kläderna är obekväma eller whatever) men såna där värderingar är ju helt åt skogen.
Det är ju lite i stil med att man som tjej måste tänka sig för vad man har på sig för att inte bli våldtagen... O_o:rage:

Fruktansvärt åt skogen!

Och ja, det är i exakt samma stil! Det är därifrån det kommer, självklart kommer våldtäkter ursäktas med tjejens kläder så länge folk talar så om tjejer.

Jag börjar bli jävligt less faktiskt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 636
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2025

Hästrelaterat