OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

ah jag förstår.

varför skeptisk till ligg med folk i slutet på festival?

mvh
har aldrig varit på festival.

För att vissa människor är ganska bra på att hoppa runt från tält till tält och ganska dåliga på att duscha (det kostar liksom pengar att duscha på campingen oftast och alla har ju inte lyxen med egen dusch 10 min bort). Jag kände mig liksom inte så fräsch själv, trots daglig dusch. :p Nu var det väl antagligen ingen fara med Festivalhatten, eftersom han bodde i lägenhet, men jag var nog bara så inställd på att inte ligga att jag inte tänkte längre, haha.

åh fy :crazy: då förstår jag precis! inte ens jag hade velat ligga då. kanske. förmodligen.

jenka: jaa, jättefint! :) och nä, bakfylla två dagar i rad är lite segt men just nu mår jag faktiskt rätt OK :)

Tänk om du gifter dig med spanjoren :love:!!!!!

(Då måste jag få komma och tjuvkika även om det ska vara toklitet, mkay? Jag kan klä ut mig till spansk moster eller nåt!)

Aaaaaaaah tänk om jag gifter mig med spanjoren!!!! :love:

Herregud. Det vore nåt det faktiskt :)

Du, du är SÅ bjuden om jag gifter mig med spanjoren. Du behöver inte ens klä ut dig till spansk moster.

apropå det: jag ska ha en födelsedagsgrej den helgen vi planerar att ni ska komma hit :) inbjudan kommer på facebook, vore jättekul om ni kan komma :) [obs litet och väldigt enkelt]

Herregud. Tänk om du gör det? Och där satt vi i vintras å ba "livet suger". Det kan vi ju ge en fet käftsmäll nu.

Jag ska ha fin klänning och uppföra mig hela kvällen! Jag lovar!

Jätteroligt!! OBS kommer gärna! :love:

Haha nä, det känns halvmysigt faktiskt, även om jag inte brukar vara alltför kräsen. :p Men framför allt tycker jag inte om det när jag inte känner mig fräsch själv. Om jag inte är väldigt full, vill säga... Men jag liggade första natten, så helt utan vart jag inte. :D

Åh, vilken helg? Jag är ju i Karlstad nu (blev snabbt påtänkt och bil hit så vart aldrig förbi Stockholm) men jag ska tillbaka om typ en vecka tror jag så jag är jättegärna med på nåt om det passar!

Ja, jag bjuder in mig själv. :cool:

Herregud. Tänk om du gör det? Och där satt vi i vintras å ba "livet suger". Det kan vi ju ge en fet käftsmäll nu.

Jag ska ha fin klänning och uppföra mig hela kvällen! Jag lovar!

Jätteroligt!! OBS kommer gärna! :love:
Jaaa, stor käftsmäll till vinterdeppen!!

Du får dock ha badmössa. Annars får du mitt fixade hår att se ut som gollumhår ändå i och med att ditt är så jäääävla fint. :p

Obs! Fan vad kul!!! :)

Haha nä, det känns halvmysigt faktiskt, även om jag inte brukar vara alltför kräsen. :p Men framför allt tycker jag inte om det när jag inte känner mig fräsch själv. Om jag inte är väldigt full, vill säga... Men jag liggade första natten, så helt utan vart jag inte. :D
Haha! Är man väldigt full brukar det funka oavsett ja :D Fint att du liggade första natten! Jag är mucho avundsjuk.

Åh, vilken helg? Jag är ju i Karlstad nu (blev snabbt påtänkt och bil hit så vart aldrig förbi Stockholm) men jag ska tillbaka om typ en vecka tror jag så jag är jättegärna med på nåt om det passar!

Ja, jag bjuder in mig själv. :cool:
Jag gillar folk som bjuder in sig själva! Du är otroligt välkommen :)

Detta blir dock i augusti, när jag är tillbaka från Madrid och min spanjor. Helgen den 23e är det tänkt :)

Haha! Är man väldigt full brukar det funka oavsett ja :D Fint att du liggade första natten! Jag är mucho avundsjuk.

Jag gillar folk som bjuder in sig själva! Du är otroligt välkommen :)

Detta blir dock i augusti, när jag är tillbaka från Madrid och min spanjor. Helgen den 23e är det tänkt :)

Fint vette fan, men det var rätt trevligt! :D Känns helt okej att man kan få ragg även när man ser ut som en dränkt katt. Å andra sidan gav ju det honom en mycket bra anledning till att se till att jag fick av mig kläderna...

Ah, men då får vi ta och försöka ses innan det också tycker jag, även om jag gärna hänger på då med om jag kan! :)

Trevligt duger bra det med :D

Jag är bara i Sthlm till måndag nästa vecka (den 15e) och sen är jag back in town igen den 19e augusti. Så ses innan dess blir mucho problematiskt tyvärr :/

KL

Sitta i solen, titta på lekande barn och lyssna på p3dokumentär är fiiint!
Sedan hur mycket jag faktiskt hör av den är en annan sak :p

Jag kan ha badmössa för din skull, bejb! Alternativt ha badmössa och fixa håret åt dig?

Det ska bli alldeles förträffligt fantastiskt! Jag ser mycket fram emot detta. :love:

Tack, beeejbi. Mitt hår kan man tyvärr inte göra så mycket åt. Jag ser ut som Homer Simpsons och Gollums love child.

:) Se till att komma den helgen bara! Seså - boka boka! Jag vill ha hit er för häng :)

Det gör du nu inte, trams!

Jaaa! Ska rådslå med Killaloe samt eventuellt min bror och försöka knåpa ihop det, men kommer gör vi (för det har jag bestämt)!

Vad ägnar du söndagskvällen åt, stumpan?

Oh yes, I do. Men jag har andra kvaliteter - jag kan dra opassande skämt och fylledansa jättefint :up:

Men ååååh, sluta rådslå och boka boka! Eller rådslår ni om transport hit? För det kan jag eventuellt (eventuellt!) godkänna.

Söndagskvällen ägnas åt att sitta halvnaken och svettig i soffan och vara ashungrig men inte orka laga mat. Yay me. Durå, min lilla snuttetjej?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
541
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 626
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
507
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka